AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Skrevet 15. desember 2024 Jeg ville ikke brydd meg om antallet sexpartnere om jeg møtte en ny mann, men jeg ville brydd meg om han var veldig opphengt i det - enten det gjaldt mine eller egne tidligere sexpartnere. Anonymkode: 4ec23...5f4 1
Arild37 Skrevet 15. desember 2024 #22 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-ntnu-partner/seksuelt-erfarne-kvinner-dommes-ikke-strengere-enn-menn/2201143 Anonymkode: 553e6...78a Er en del kvinner her på KG som hadde hatt godt av å lese denne 1
Kniv & gaffel Skrevet 15. desember 2024 #23 Skrevet 15. desember 2024 Jeg synes ordet "body-count" er tåpelig, men ja, jeg bryr meg om antall tidligere partnere for en eventuell kjæreste. En mann som har hatt mange ONS og tilfeldige partnere er ikke noe for meg. Det betyr ikke at han er et dårlig menneske, men vi passer ikke sammen siden vi har ulike verdier og syn på samliv og seksualitet. På den andre siden er neppe jeg heller særlig aktuell for en som har lett for å få napp hos damene, så det går begge veier. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #24 Skrevet 15. desember 2024 Jeg bryr meg egentlig, men likevel har jeg aldri spurt og heller aldri villet vite om det. Anonymkode: 52f9d...9bb 2
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #25 Skrevet 15. desember 2024 Hm...jo! På sett og vis iallefall. Jeg tok ikke min mann seriøst ganske lenge på grunn av slikt. Var innstilt på at han var en lekegutt, og derfor kun en lekekamerat for så lenge vi begge to var fornøyd med det. Jeg skulle ikke ha seriøst varig forhold til ham, selv om det var tonnevis med kjemi. Jeg aksepterte det som seksuell kjemi og vennskap/moro sammen. Han var visst ganske fortvilet en god stund, for jeg var helt inneforstått med at dette ikke var seriøst. Han var ikke det, men kom ikke gjennom med det. Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt slik dersom han hadde hatt få partnere og seriøse forhold. Da hadde jeg vært seriøst innstilt. Han skulle ærlig talt være min første ff. Han ble min eneste også, men ja, jeg stemplet ham åpenbart ut fra slikt i starten. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #26 Skrevet 15. desember 2024 Helt ærlig, ja. Over 10 da begynner det å bli for drøyt for min del. Mest fordi jeg ikke er sånn som har tilfeldig sex selv, det er bare ikke min greie. Sex for meg er en privat og intim greie, ikke noe jeg gjør med hvem som helst. Når det er sagt så betyr det jo ikke at jeg avviser dersom drømmemannen hadde ligget med så mange, men jeg måtte jo ha tenkt meg om. Anonymkode: 0fe30...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #27 Skrevet 15. desember 2024 Jeg bryr meg, men jeg hadde selvfølgelig samme forventninger til meg selv. Nå fant jeg og min mann hverandre mens vi var veldig unge, men da var det viktig for meg at han var like "ren" som meg. Syns ikke kvinner kan forvente mer av mannen enn seg selv, det blir dobbeltmoralsk. Og tror egentlig de fleste har godt med slingringsmonn på hva de godtar. Anonymkode: 622da...154 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #28 Skrevet 15. desember 2024 Jeg bryr meg egentlig ikke, men jeg føler at når jeg vet hvem exer og slikt er så er det værre. «Kjentfolk» altså. Anonymkode: 5d147...8c2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #29 Skrevet 15. desember 2024 Ja, jeg bryr meg. Siden jeg selv ikke har ligget med så mange og ikke vil ha ONS, så er jeg mest interessert i menn med samme holdning. Hvis en mann har ligget med veldig mange lurer jeg på hvor mye han «spiller et spill», hvor mye kvinner som personer egentlig betyr for ham, ja holdningene hans rett og slett. Jeg hadde vært åpen for å ta en prat for å finne ut av ting, men skepsisen hadde ligget der i bakgrunnen. Menn med mange ligg bak seg ville lett bli satt i friendzone hos meg. Anonymkode: 1d1e7...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner bryr seg ikke. Men om du spør menn så bryr de seg om hvor mange menn en kvinne har ligget med... Anonymkode: 344d6...29c Feil. Noen kvinner bryr seg, noen kvinner bryr seg ikke. Hilsen kvinne som faktisk bryr seg. Anonymkode: 1d1e7...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Skrevet 15. desember 2024 Bryr meg, men bryr meg ikke. Regner ikke med at de jeg dater har ligget med masse damer. Dater ikke menn som flyr på byen hele tiden. Holder for meg. Anonymkode: 553e6...78a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Skrevet 15. desember 2024 Det faller meg ikke inn å spørre. Jeg synes ikke antall tidligere sexpartnere er en god indikasjon på om de vil være en trofast partner eller ikke. Jeg ser istedenfor på andre ting. Om de viser stor interesse for min 'bodycount', virker sjalu, kontrollerende, følger masse 'babes' på instagram, viser mye impulsiv atferd og har en tendens mot risikoatferd, så vet jeg at det er en god sjanse for at de ikke vil være en trofast partner. Om jeg møter en mann som er stødig, trygg på hvem han er og hva han vil, har fine hobbyer, gode verdier osv osv osv, så er det irrelevant om han raste litt fra seg tidlig i tyveårene eller ikke. Anonymkode: ed268...9f1 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #33 Skrevet 15. desember 2024 Tja. Jeg er ikke så fornøyd med at min mann har hatt en del ons og noen lange, men useriøse "forhold". På den annen side liker jeg at han ikke har bundet seg seriøst til noen før meg. Jeg har aldri spurt ham om hvor mange. Han snakker lite om det selv også. Anonymkode: 85f64...6c9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #34 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det faller meg ikke inn å spørre. Jeg synes ikke antall tidligere sexpartnere er en god indikasjon på om de vil være en trofast partner eller ikke. Jeg ser istedenfor på andre ting. Om de viser stor interesse for min 'bodycount', virker sjalu, kontrollerende, følger masse 'babes' på instagram, viser mye impulsiv atferd og har en tendens mot risikoatferd, så vet jeg at det er en god sjanse for at de ikke vil være en trofast partner. Om jeg møter en mann som er stødig, trygg på hvem han er og hva han vil, har fine hobbyer, gode verdier osv osv osv, så er det irrelevant om han raste litt fra seg tidlig i tyveårene eller ikke. Anonymkode: ed268...9f1 Jeg tror ikke det bare er et tegn her i verden. Jeg tror mange ting er et tegn og ikke et tegn. Ser hvorfor du ikke tollererer mannen i eksemplet, men dem som syns alt er fy fy å prate om kan ha skjeletter i skapet å være svært manipulative de også. Det er ikke noen å stole på. De legger skyld på deg, for hvor dum, hvor gal kan du være for å stille spørsmål til dem, det er bare du som tar feil, du skal stole på dem ellers bør man slå opp. Men de forstår ikke at for å stole på noen, må de vise at du kan, ikke sitte å vente til dagen det dukker opp noe å gråte da. De må vise med sitt vesen at de er gode. Jeg er for åpenhet og forståelse. Men ikke at noen må få høre om de ikke ønsker. Å inrømme egne følelser, de negative og de gode og komme over det hver for seg og kanskje sammen om det er relevant. Anonymkode: d1882...188
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #35 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke det bare er et tegn her i verden. Jeg tror mange ting er et tegn og ikke et tegn. Ser hvorfor du ikke tollererer mannen i eksemplet, men dem som syns alt er fy fy å prate om kan ha skjeletter i skapet å være svært manipulative de også. Det er ikke noen å stole på. De legger skyld på deg, for hvor dum, hvor gal kan du være for å stille spørsmål til dem, det er bare du som tar feil, du skal stole på dem ellers bør man slå opp. Men de forstår ikke at for å stole på noen, må de vise at du kan, ikke sitte å vente til dagen det dukker opp noe å gråte da. De må vise med sitt vesen at de er gode. Jeg er for åpenhet og forståelse. Men ikke at noen må få høre om de ikke ønsker. Å inrømme egne følelser, de negative og de gode og komme over det hver for seg og kanskje sammen om det er relevant. Anonymkode: d1882...188 Ingenting tilsier at alt er fyfy å snakke om bare fordi de skjønner at antall sexpartnere ikke er noe man spør om. Fyren skulle vært jævlig reflektert skulle han ha nådd frem med et sånt spørsmål uten å virke asosial eller sjalu. Anonymkode: 553e6...78a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #36 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ingenting tilsier at alt er fyfy å snakke om bare fordi de skjønner at antall sexpartnere ikke er noe man spør om. Fyren skulle vært jævlig reflektert skulle han ha nådd frem med et sånt spørsmål uten å virke asosial eller sjalu. Anonymkode: 553e6...78a Jo det høres jo ut som det er akkurat det du syns. På et punkt, la oss si det har gått et år. Hva er så galt med å høre det tallet? Jeg forstår ikke hvorfor det er så fy fy om du ikke syns noe fundamentalt vrenger seg i deg av å høre eller fortelle. Sex trenger ikke være så skamfullt. Jeg har 2. Det er pinlig lavt, men det er sannheten min og ser ikke hvorfor det skal være hemmelig. De jeg har vært med er en del av min livshistorie, trenger ikke å være en viktig del, men det har jo dels formet meg seksuelt. Har kysset fler, tror jeg har kysset 4. Anonymkode: d1882...188
Påkrevd Skrevet 15. desember 2024 #37 Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er nok litt gammeldags og bryr meg om slikt. Selv har jeg ligget med tre menn og deriblant vært gift 22 år med den ene. Jeg ville ikke likt å føle meg som en av mange.. har også tenkt mye på dette når jeg selv har unnlatt å ligge med flotte menn som ville ligge med meg. At det ikke skulle være for mange på liggelista når jeg møtte mannen i mitt liv. k50 Anonymkode: d8e50...cda Helt motsatt jeg, men jeg er nok over snittet åpen og utforskende når det gjelder sex🤭 Føler det mer som en slags kjempelang «ansettelsesprosess», hvor mange har vært på intervju og fått vist fram sine ferdigheter, men det var jeg som ble «the one»👍
SPOCA Skrevet 15. desember 2024 #38 Skrevet 15. desember 2024 Ja, det gjør jeg. Er nok gammeldags sånn sett. 2
Ritter Skrevet 15. desember 2024 #39 Skrevet 15. desember 2024 SPOCA skrev (5 minutter siden): Ja, det gjør jeg. Er nok gammeldags sånn sett. Samme her. Jeg går selvsagt ikke rundt og spør og graver etter sånn informasjon, men en får et visst inntrykk av et menneske etter hvert, og jeg liker ikke tanken på å være sammen med en mann som har en lang liste med ekser, eller som er den typen som "ligger rundt" helt ukritisk. Da blir vi bare altfor ulike. Blir mye mer sjarmert av den mer tilbakeholdne typen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #40 Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): De fleste menn jeg kjenner har en lay-count over 10 før de fyller 20. Samtidig er det mange menn som har 0 før fylte 20. Veldig enten eller, og mye av det er betinget av utseedet og hvor mye tid du har til å bedrive dank i hverdagen tror jeg. Anonymkode: e9215...735 Snitt verdier er meningsløst i denne sammenhengen for menn. Jenter ligger med 10-12 jevnt over. Gutta 0-5. Så har du noen menn som alle damer vil ha som ligger med 40-100. Det er noen få menn som ligger med alle damene. Snittet mellom kjønn er likt. Men i praksis vil ei dame i 80% av faste forhold ha flere partnere enn sin mann nå de gifter seg. TS. Tror ikke du skal bekymre deg. Kjenner ingen fuck Boys som ender opp alene til slutt. De har draget, har knekt koden og finner alltids ei dame. Det er ikke de som ender opp alene ved 40. Anonymkode: 0a0f6...44c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå