Kvist Skrevet 2. mars 2006 #1 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg tenkte som så at det kunne ha vært moro å tatt en kopp kaffe (eller te ) eller et glass vin eller noe en dag. Pratet litt bryllup og skravlet. Kunne jo utveksle litt info også. En søndagsettermiddag kanskje? Hvem kommer: nanook Bethina Lisee Endret 3. mars 2006 av Lisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 2. mars 2006 #2 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 2. mars 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2006 Hehe, Hadde ikke tenkt å kreve beboer-bevis da Alle er hjertelig velkomne, men det er vel litt langt unna kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 2. mars 2006 #4 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_nanook Skrevet 2. mars 2006 #5 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei Lisee! Jeg vil det gjerne, er hjemme i barsel med en snart fire måneder gutt..Hadde jo vært morsom å treffes. Skal gifte meg i Fredrikstad i august 06. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Så koselig nanook! Får håpe vi får med oss flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. mars 2006 #7 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil være med! Drikker ikke kaffe da,men te funker det og vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg vil være med! Drikker ikke kaffe da,men te funker det og vel... ← Notert! Når passer det for dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #9 Del Skrevet 5. mars 2006 Åh, treff hadde vore moro... Men litt langt for min del då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 6. mars 2006 nanook og Bethina, sendt dere PM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå