AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er utdannet innen helsevesenet, men ønsker å bytte beite og synes digital markedsføring høres interesant ut. Er ung og har en del erfaring med sosiale medier fra før. Har ikke anledning til å ta bachelor heltid grunnet familieliv og økonomiske forpliktelser, men ser at digital markedsføring finnes som Årsstudium. Er det gode muligheter for å få jobb innen dette med kun årsstudium eller vil de med bachelor alltid utkonkurrere meg i en søknadsprosess? Anonymkode: 2c4f8...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Tror du vil slite med å få jobb. Veldig mange med bachelor i denne retningen. Anonymkode: 731cd...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Jeg vet ikke om noen årsstudium som gir gode jobbmuligheter. Folk tar gjerne årsstudium som en hobby fordi de har interesse for faget, ikke for å starte ny karriere. Anonymkode: 624aa...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Jeg kjenner faktisk endel som har fått jobb og ny karriere ved å ta ettårs-studium. Riktignok innen IT rett før den verste dippen kom i 2023. Men kjenner også flere nå som sliter med å finne noe selv med bachelor. Ville ikke anbefalt årsstudium lenger, med mindre det er noe du kan legge til som en byggekloss på det du allerede har på CVen. Anonymkode: b4328...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå