AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Mitt barn er nettopp fylt to år og har blitt veldig avhengig av meg siste månedene. Hun vil bare at jeg skal legge, jeg skal gi mat, pusse tenner, alt egentlig. Dersom far prøver blir hun hysterisk og roper mamma. Har jeg gjort noe feil siden det er slik? Vet det er normalt til en viss grad men føler det er veldig ekstremt. Skal hun gå å hente eksempel en klosse må jeg være med selv om klossen er rett ved siden av.?? Anonymkode: f8c8f...f3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Det er 110% normalt at barn får en «favoritt» til tider Anonymkode: af26d...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Sånn var min og rundt 2 år. Nå er hun straks 3 og det er mest pappa som skal gjøre alt eller som mases etter. Tror ikke man har gjort noe galt bare fordi barna er mammadalt/pappadalt i perioder En 2-åring er jo veldig liten og er avhengig av mamma/pappa. Anonymkode: f5d81...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Vår første var også slik. Dessverre for henne kom lillesøster da hun var 25 mnd, så da måtte hun ta til takke med pappa allikevel... Det gikk seg til etter en stund Anonymkode: add13...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Et tips er vel at jeg synes min nesten ble mer mammadalt hvis jeg var litt utilgjengelig mens hvis jeg var mer påkoblet så ble det mindre mas. Så man kan jo se om man kanskje er litt mye opptatt og om det er tid til å feks leke med, lese mer for barnet osv? Trenger ikke være tilfelle altså bare noe jeg har kjent på selv. Anonymkode: f5d81...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå