Victorsecret Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er en mann som er Norsk Statsborger som ønsker å gifte meg med en kvinnelig Filipinsk statsborger. Hun har ikke et Norsk person nummer eller D-nummer. Vi ønsker å ha en enkelt sivilt brylupp i Filippinene og vi får beskjed av myndighetene i Filippinene om å skaffe `legal capacity of marriage` som jeg forstår er ekteskapserklæring. Vi ønsker å gifte oss i Filipinene som er etter utenlandsk rett. Jeg leter overalt på skattetaten sine sider og det virker å være utfordrende å bli veiledet til riktig ``oppgave``. Kan noen hjelpe med å veilede hvordan dette utføres korrekt? Setter pris på all hjelp. Tusen takk! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 46 minutter siden #2 Del Skrevet 46 minutter siden Kan du ikke ringe skatteetaten? Eller chatte med dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 32 minutter siden #3 Del Skrevet 32 minutter siden I Norge har vi noe som heter prøvingsattest. Kan det være dette? https://www.skatteetaten.no/skjema/provingsattest/ Eller så er jeg enig med personen over i at du bør kontakte skatteetaten. Du har ikke lyst til å ta råd fra fremmede på nett og så står du der på Filipinene og får ikke gifte deg som planlagt. Jeg ønsker dere et flott bryllup😊 (Og la meg si at du må ha funnet deg en særdeles praktisk partner som vil ha et enkelt bryllup, de jeg kjenner derfra forventer å få invitere hele slekta, og den er stor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå