AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hadde besøk av "gjengen" i dag. Vi delte litt julegaver med hverandre før alle drar hjem til jul. Vi er 4 stykker, og jeg fikk en felles ting fra de tre, mens de tre gav hverandre noe to av dem hadde spleisa på i alle retninger. (A+b gir til c. B+c gir til a. A+c gir til b). Og i tillegg hadde de et par småting de gav til hverandre som skulle spares til julaften. En av de hadde også lagd en minnebok til de to andre med bilder av ting de tre hadde gjort sammen. Jeg var ikke i den minneboka, men flere av bildene hadde jeg tatt av dem, men jeg var ikke med på noen av dem. Lov å være litt småsur..? Til info, vi er alle unge voksne i alder 25-30 som studerer. Anonymkode: 55d9e...2a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Nei, jeg vil faktisk si det ikke er lov å bli sur fordi du er skuffet over gaver du fikk. Vær skuffet inni deg og oppfør deg som en voksen Anonymkode: 31583...c60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fionas Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Hva pleier du å gi de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, jeg vil faktisk si det ikke er lov å bli sur fordi du er skuffet over gaver du fikk. Vær skuffet inni deg og oppfør deg som en voksen Anonymkode: 31583...c60 Jeg har ikke gitt inntrykk til dem at jeg har noen negative følelser Anonymkode: 55d9e...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Nei. Idiotisk Anonymkode: 233c5...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Hva var det du ble småsur for? At de tre hadde spleiset på gave til deg eller at det ikke var bilde av deg i minneboka hu ene hadde lagd? Kanskje de andre har et mye nærere forhold enn det du har med de? Anonymkode: 93b4c...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva var det du ble småsur for? At de tre hadde spleiset på gave til deg eller at det ikke var bilde av deg i minneboka hu ene hadde lagd? Kanskje de andre har et mye nærere forhold enn det du har med de? Anonymkode: 93b4c...bca En miks. Litt det at det "bare" var en gave til meg fra alle de tilsammen, men mest det at jeg ikke var med i minneboka. Jeg skjønner at de kan ha nærere forhold, men det gjorde litt vondt å se den minneboka. Har jo også tenkt litt det at de har lagd pakkekalender til hverandre frem mot jul,og jeg har ikke fått noe. Til info... hver av dem fikk tre gaver av meg. En hovedting, en tulleting og et par ullsokker jeg har strikka. Anonymkode: 55d9e...2a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Det her beviser jo de andre er mer sammensveiset og nærere enn de er med deg, det er jo sårende og jeg forstår du er skuffet særlig om det er først nå du blir klar over det og trodde du var like nær ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå