AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg kjøpte meg nylig en iphone 12. Før har jeg bare hatt Samsung. Jeg var ikke forberedt på at ingen av vantene mine fungerer med mobilen. En på Power sa at jeg da måtte gå til anskaffelse av dyre hansker rundt 1000-lappen for at det skal fungere. Dette er jo veldig kjipt når det er kaldt ute. Jeg regnet ikke med at dette skulle bli et problem og vurderer å levere mobilen tilbake hvis det ikke finnes en løsning. What to do? Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg fant vanter med små hull på tommel og pekefinger her om dagen. Mulig det fungerer. Sånn ellers har jeg hatt iPhone siden den kom og alltid tatt av meg votten når jeg bruker den. Er det så mange kuldegrader at jeg ikke kan det, så bør ikke telefonen være så kald heller. 😊 Anonymkode: 6184a...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Det er bare tull at du trenger så dyre vanter. Jeg hadde inntil nylig iPhone 12 mini (kjøpte nettopp en nyere iPhone-modell) og på den fungerte det fint med billige vanter fra Cubus. 2 pakk med touch-kompatible vanter til 99 kr. De funker på min nye iPhone 16 også. Så vantene fra Cubus er et tips om de fortsatt har dem. 2-pakk grå vanter. Gratulerer med ny telefon, forresten, håper du blir fornøyd og at vanteproblemet løser seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Flott anledning til å få oversikt over mobilbruken / avhengigheten din. Jeg har iphone og dette er et ikke -problem. ( Batteriet kommer til å dø hvis den er eksponert for sånn kulde og varighet du snakker om) Anonymkode: f7f85...b69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 iPhone er det bare å levere tilbake, ja! Anonymkode: d2908...e2c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 Ante ikke at det ikke kunne vært kompatibelt eller ikke. Har alltid brukt ordinære, rimelige hansker med touchfunksjon, men jeg har hatt Huawei og Samsung. Aldri vært noe problem. Kan det hende du kan stille på berøringssensitiviteten? Min telefon har hanskemodus (men fungerer med disse hanskene uten å sette på det), kanskje det er noe du må sette på for at din skal fungere...? Anonymkode: ce277...dc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flott anledning til å få oversikt over mobilbruken / avhengigheten din. Jeg har iphone og dette er et ikke -problem. ( Batteriet kommer til å dø hvis den er eksponert for sånn kulde og varighet du snakker om) Anonymkode: f7f85...b69 så du sjekker aldri mobilen ute mens du har vanter på deg? Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #8 Del Skrevet 15. desember 2024 Har virkelig aldri hatt behov for å ha votter på når jeg sjekker mobilen, hvor lenge har du behov for å se på mobilen i kaldt vær? Aldri eid et par votter som er kompatible med touchskjerm. Kan du ikke bare ta av deg vottene, gjøre det du skal, også ta de på igjen? Begrenset hvor kald man kan bli. Anonymkode: edd6f...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har virkelig aldri hatt behov for å ha votter på når jeg sjekker mobilen, hvor lenge har du behov for å se på mobilen i kaldt vær? Aldri eid et par votter som er kompatible med touchskjerm. Kan du ikke bare ta av deg vottene, gjøre det du skal, også ta de på igjen? Begrenset hvor kald man kan bli. Anonymkode: edd6f...dee det er spesielt i situasjoner hvor jeg orienterer meg etter kart på mobilen hvor det er greit å slippe å ta av og på vanter. Og ja, jeg blir kald på fingrene. Andre er kanskje mer varmblodige enn meg. Dette var aldri et problem med Samsung. Rart at det skal være så annerledes med Iphone. Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg mener både iPhone og Samsung telefoner benytter kapasitiv berøringsskjerm? Kapasitiv berøringsskjerm består av et glasspanel belagt med et gjennomsiktig ledende materiale. Hansker som benyttes må da være i et ledende materiale som ligner en finger for å kunne benyttes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #11 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): så du sjekker aldri mobilen ute mens du har vanter på deg? Anonymkode: 05c1b...b91 Nei, da tar jeg dem eventuelt av meg. Også i 20 minus og vind. Anonymkode: f7f85...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #12 Del Skrevet 15. desember 2024 TBL12 skrev (16 minutter siden): Jeg mener både iPhone og Samsung telefoner benytter kapasitiv berøringsskjerm? Kapasitiv berøringsskjerm består av et glasspanel belagt med et gjennomsiktig ledende materiale. Hansker som benyttes må da være i et ledende materiale som ligner en finger for å kunne benyttes. kan ledende tråd, som man syr på være et alternativ her? Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 15. desember 2024 #13 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): kan ledende tråd, som man syr på være et alternativ her? Anonymkode: 05c1b...b91 I teorien kan det fungere, men vil tro å kjøpe hansker vil gi bedre resultat. Slike hansker finnes i mange prisklasser. Egnet tråd vil også ha en kostnad, og tråden må ha kontakt med huden på innsiden også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. desember 2024 #14 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg kjøpte meg nylig en iphone 12. Før har jeg bare hatt Samsung. Jeg var ikke forberedt på at ingen av vantene mine fungerer med mobilen. En på Power sa at jeg da måtte gå til anskaffelse av dyre hansker rundt 1000-lappen for at det skal fungere. Dette er jo veldig kjipt når det er kaldt ute. Jeg regnet ikke med at dette skulle bli et problem og vurderer å levere mobilen tilbake hvis det ikke finnes en løsning. What to do? Anonymkode: 05c1b...b91 Ta av deg vantene som alle andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #15 Del Skrevet 15. desember 2024 Grüner skrev (49 minutter siden): Ta av deg vantene som alle andre hvorfor produseres det da vanter med touch-funksjon? Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #16 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ante ikke at det ikke kunne vært kompatibelt eller ikke. Har alltid brukt ordinære, rimelige hansker med touchfunksjon, men jeg har hatt Huawei og Samsung. Aldri vært noe problem. Kan det hende du kan stille på berøringssensitiviteten? Min telefon har hanskemodus (men fungerer med disse hanskene uten å sette på det), kanskje det er noe du må sette på for at din skal fungere...? Anonymkode: ce277...dc8 vært innom apple-butikker. De burde kunne tipset meg om dette, hvis det kunne hjelpe. De hadde ikke vært borti problemet før. Er det noe spesielt med iphone12 og nyere hvor dette ikke fungerer? jeg kjenner flere med iphone som ikke har dette problemet. Anonymkode: 05c1b...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå