AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Hvor folk sender hvor kjekt og fint de har det. Rett å slett en skryte kanal samme som insta og fb. Blir dårlig av alle disse som skryter om alt og da helst hver dag. Er det mulig? Anonymkode: c847c...d27 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Nei, det er for deling, se hva familien gjør, hva venner gjør. Synes det er en veldig fin ting, da jeg bor langt unna mange av mine nærmeste. Og da er jeg jo interessert i å se reelt innhold i dagene deres. Ikke at de sitter og ser på TV. Det er jo normale hverdager jeg ser i disse dager. Et julebord, hente juletre, familiemiddag, akebakken, en førjulstur.. alt dette man gjør i ukene før jul. Hva er skryt med det? Anonymkode: 325ce...ae5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvor folk sender hvor kjekt og fint de har det. Rett å slett en skryte kanal samme som insta og fb. Blir dårlig av alle disse som skryter om alt og da helst hver dag. Er det mulig? Anonymkode: c847c...d27 Ja. Det er bare enda et forum for «SE MEG». 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Det er for å holde kontakten med venner og se hva de gjør. Tidsfordriv. Du høres ut som du burde slette Snapchat, hvis du blir dårlig av at andre viser frem livet sitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #5 Del Skrevet 17. desember 2024 Brukes mest for å chatte og avtale.med en opptatt venninne. 😅 Anonymkode: 2e4b7...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #6 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg bruker det til dating. Anonymkode: b9b27...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #7 Del Skrevet 18. desember 2024 Syns det kommer litt an på. Har noen venninner som har stort bekreftelses behov og legger ut masse selvskryt. Mens andre perifere venner syns jeg det er hyggelig å se hva gjør... Men absolutt en se meg kanal Sjeldent man blir spurt hvordan man har det på snap...Det er et samfunnsproblem tror jeg,at alt av kanaler er lagt opp til å vise hva du gjør og skal hele tiden. Anonymkode: 711a1...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #8 Del Skrevet 18. desember 2024 Hundre ganger hyggeligere med en hilsen om hvordan det går med meg og med dem. Fordi de har tenkt på meg. Blir som sagt dårlig av dette. Skjer aldri lengre, bilde om alt mulig fjas kommer hele tiden. Anonymkode: c847c...d27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #9 Del Skrevet 18. desember 2024 Det er en slett / deaktiver kontofunksjon på alle disse appene. Bruk den om det er så plagsomt. Du kan også slette venner, snooze, avfølge eller bare scrolle og ignorere. Anonymkode: 7f003...c10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #10 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en slett / deaktiver kontofunksjon på alle disse appene. Bruk den om det er så plagsomt. Du kan også slette venner, snooze, avfølge eller bare scrolle og ignorere. Anonymkode: 7f003...c10 Savner rett å slett at folk bryr seg om andre enn seg selv og sender en hilsen. Anonymkode: c847c...d27 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #11 Del Skrevet 19. desember 2024 Livet mitt ble sååå mye bedre etter at jeg slettet Facebook, Snapchat og Instagram. TikTok har jeg aldri prøvd, og det kommer heller aldri inn på min telefon. Så mye tid som ble frigjort! Vil noen i familien vise meg noe spesielt (eller skryte litt), så kan de alltids sende meg en SMS. Jeg ser meg aldri tilbake. Prøv det Anonymkode: f1644...22b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #12 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Livet mitt ble sååå mye bedre etter at jeg slettet Facebook, Snapchat og Instagram. TikTok har jeg aldri prøvd, og det kommer heller aldri inn på min telefon. Så mye tid som ble frigjort! Vil noen i familien vise meg noe spesielt (eller skryte litt), så kan de alltids sende meg en SMS. Jeg ser meg aldri tilbake. Prøv det Anonymkode: f1644...22b Absolutt noe å vurdere 😊 Anonymkode: c847c...d27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #13 Del Skrevet 19. desember 2024 Knirke skrev (På 15.12.2024 den 22.04): Det er for å holde kontakten med venner og se hva de gjør. Tidsfordriv. Du høres ut som du burde slette Snapchat, hvis du blir dårlig av at andre viser frem livet sitt. Hm, merkelig. Jeg har _ingen_ av disse "appene" / plattformene, men får daglig flere sms’er og mms’er ( = bilder ) og til og med noen telefoner 😲 fra venner som forteller om noe nytt de har gjort og opplevd, og til og med spør om hva jeg har gjort i det siste! 😱 heelt utrolig at det går an å gjøre det på den måten….? Skjønner jeg på ditt innlegg…? 🤦♀️🙄 så jeg siterer: "det er for å holde kontakten med venner og se hva de gjør. " 😂 du begynner kanskje å skjønne hvor latterlig ditt innlegg er… 🤔🙄🤪🤣 Anonymkode: aad48...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #14 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Savner rett å slett at folk bryr seg om andre enn seg selv og sender en hilsen. Anonymkode: c847c...d27 Ingen bryr seg om meg, bare jeg bryr meg om meg? 🤷♂️ Anonymkode: 7f003...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. desember 2024 #15 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hm, merkelig. Jeg har _ingen_ av disse "appene" / plattformene, men får daglig flere sms’er og mms’er ( = bilder ) og til og med noen telefoner 😲 fra venner som forteller om noe nytt de har gjort og opplevd, og til og med spør om hva jeg har gjort i det siste! 😱 heelt utrolig at det går an å gjøre det på den måten….? Skjønner jeg på ditt innlegg…? 🤦♀️🙄 så jeg siterer: "det er for å holde kontakten med venner og se hva de gjør. " 😂 du begynner kanskje å skjønne hvor latterlig ditt innlegg er… 🤔🙄🤪🤣 Anonymkode: aad48...71f Det er ikke nødvendig å være ufyselig selv om du ikke er enig med meg... Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et svar, men jeg gidder ikke diskutere med sånne som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #16 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm, merkelig. Jeg har _ingen_ av disse "appene" / plattformene, men får daglig flere sms’er og mms’er ( = bilder ) og til og med noen telefoner 😲 fra venner som forteller om noe nytt de har gjort og opplevd, og til og med spør om hva jeg har gjort i det siste! 😱 heelt utrolig at det går an å gjøre det på den måten….? Skjønner jeg på ditt innlegg…? 🤦♀️🙄 så jeg siterer: "det er for å holde kontakten med venner og se hva de gjør. " 😂 du begynner kanskje å skjønne hvor latterlig ditt innlegg er… 🤔🙄🤪🤣 Anonymkode: aad48...71f Mye ord og tegn for å si noe som ikke henger sammen. Den du siterer sa da ingenting om at man ikke kan bruke flere medier for å ha kontakt med folk? Bare at Snapchat var mye brukt til det, og liker man ikke appens bruksområde bør man vurdere å slette den. Implisitt; bruk andre medier, som f.eks SMS. På samme måte som man kan bruke både cash og kort til å betale for seg. Man er da på ingen måte latterlig av å si at man selv bruker kort. Det hindrer ingen andre å bruke og foretrekke cash. Anonymkode: 6b5e4...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. desember 2024 #17 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mye ord og tegn for å si noe som ikke henger sammen. Den du siterer sa da ingenting om at man ikke kan bruke flere medier for å ha kontakt med folk? Bare at Snapchat var mye brukt til det, og liker man ikke appens bruksområde bør man vurdere å slette den. Implisitt; bruk andre medier, som f.eks SMS. På samme måte som man kan bruke både cash og kort til å betale for seg. Man er da på ingen måte latterlig av å si at man selv bruker kort. Det hindrer ingen andre å bruke og foretrekke cash. Anonymkode: 6b5e4...683 Jeg tror innlegget er skrevet i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #18 Del Skrevet 21. desember 2024 Sender du snap hver dag? Om du gjør hvorfor? Anonymkode: c847c...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #19 Del Skrevet 21. desember 2024 For meg er Snapchat en fin kanal. Jeg har kun nærmeste venninner og familie der, dvs en ganske liten krets. Så der deler vi smått og stort i løpet av dagen. Det blir mer som en liten samtale gående enn noe annet. Sist gang jeg delte et bilde var for å vise hvor møkkete jeg ble etter å jeg datt på isen på vei til jobb, så kan ikke påstå at det er så skrytete akkurat.. Anonymkode: 05310...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #20 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 16.05): Hvor folk sender hvor kjekt og fint de har det. Rett å slett en skryte kanal samme som insta og fb. Blir dårlig av alle disse som skryter om alt og da helst hver dag. Er det mulig? Anonymkode: c847c...d27 men hvis de hadde gjort det motsatte hadde du sikkert vært den første til å fryde deg fyrstelig. "ÅNEI, nå må jeg ta affære! Dette går ikke an!! Dette er en *jobb* for MOI ...", så når de har det fint er det vel sikkert du som blir dårlig for du trenger ikke å gjøre en shit da. eneste du trenger å gjøre er å glede deg på deres vegne. Jeg vet. Frrryyyyktelig vanskelig. Men hvis du prøver, kanskje du klarer det. ❤️ Anonymkode: 51fa9...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå