Gå til innhold

Hvorfor oppgir dere ikke tråder som er skjult for moderering lenger?

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter tråden om han som kranglet med kona si, men finner den ikke igjen. Trykket tilbake mange ganger til det sto at jeg ikke har tilgang til å se innholdet, så det må ha vært den tråden. Har dere slettet den eller bare stengt den for moderering? Hadde vært fint om dere kunne oppgi tråder dere har stengt for moderering og slettet så man slipper å «lete seg i hjel». Tråden om skjulte/stengte tråder er ikke oppdatert siden 1.desember. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (46 minutter siden):

Jeg leter etter tråden om han som kranglet med kona si, men finner den ikke igjen. Trykket tilbake mange ganger til det sto at jeg ikke har tilgang til å se innholdet, så det må ha vært den tråden. Har dere slettet den eller bare stengt den for moderering? Hadde vært fint om dere kunne oppgi tråder dere har stengt for moderering og slettet så man slipper å «lete seg i hjel». Tråden om skjulte/stengte tråder er ikke oppdatert siden 1.desember. 

Hei @jukkapalme.

Hvis tråden ikke er i oversikten, er den mest sannsynlig slettet. Alternativet er at noen har skjult den for moderering og glemt å poste det i oversikten. ''Tråder som er skjult for moderering / vurdering'' ble sist oppdatert i går, da en tidligere oppføring ble slettet. Jeg er ikke sikker på hvilken tråd dette gjelder, men moderatorteamet tar imot henvendelser om det i Private forumhenvendelser.

Rhodiola, adm.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodiola skrev (39 minutter siden):

Hei @jukkapalme.

Hvis tråden ikke er i oversikten, er den mest sannsynlig slettet. Alternativet er at noen har skjult den for moderering og glemt å poste det i oversikten. ''Tråder som er skjult for moderering / vurdering'' ble sist oppdatert i går, da en tidligere oppføring ble slettet. Jeg er ikke sikker på hvilken tråd dette gjelder, men moderatorteamet tar imot henvendelser om det i Private forumhenvendelser.

Rhodiola, adm.

Takk for svar 😊 Da vet jeg at tråden mest sannsynlig er slettet om den ikke er å finne i tråden om skjulte tråder. Da så jeg visst feil ang.når tråden ble oppdatert sist, syns det sto 1.desember.

Tråden det gjelder er en tråd om en som hadde kranglet med kona si og hun hadde fått et anfall. Ville bare vite hvordan det hadde gått med henne og svare i tråden, men det fikk jeg ikke gjort. Håper uansett det går bra med henne. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble den slettet? Det kom jo frem at det var et angstanfall,  er ikke det lov å snakke om? Var også en del andre interessante temaer som ble tatt opp 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ble den slettet? Det kom jo frem at det var et angstanfall,  er ikke det lov å snakke om? Var også en del andre interessante temaer som ble tatt opp 

Jeg syns også det var rart at den ble slettet. Jeg fikk ikke med meg at det kom frem at det var et angstanfall. Gikk tur med hunden og da jeg kom inn var tråden vekk. Men angstanfall må jo være lov å snakke om, det er jo noe som rammer mange av oss. Hadde tenkt å svare i tråden  også, men det fikk jeg jo heller ikke gjort. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @jukkapalme

Husker du hvilket underforum tråden lå i? 

Har du evt. en link til tråden?

Regnet med at det kanskje var i Samliv og kjærlighetsrelasjoner ut ifra hva du beskriver av innhold i tråden, men det har ikke blitt slettet noe fra det underforumet de siste dagene. Så derfor jeg lurer på hvilken tråd det gjelder/hva den heter.

Edit: Fant den. Ser den har blitt lagt til moderering, så da er det nok bare glemt å oppdatere i tråden om tråder som er skjult for moderering. Jeg la den inn i oversikten nå.

Matas, mod.

Endret av Matas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Matas skrev (32 minutter siden):

Hei @jukkapalme

Husker du hvilket underforum tråden lå i? 

Har du evt. en link til tråden?

Regnet med at det kanskje var i Samliv og kjærlighetsrelasjoner ut ifra hva du beskriver av innhold i tråden, men det har ikke blitt slettet noe fra det underforumet de siste dagene. Så derfor jeg lurer på hvilken tråd det gjelder/hva den heter.

Edit: Fant den. Ser den har blitt lagt til moderering, så da er det nok bare glemt å oppdatere i tråden om tråder som er skjult for moderering. Jeg la den inn i oversikten nå.

Matas, mod.

Så ikke denne før nå. Men bra du fant tråden og fikk lagt den i oversikten. Tusen takk for det 😊 Begynte å lure på om tråden var slettet, er jo ingen grunn til å slette den. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå har tråden snart vært til moderering i en måned 😅🤭 Mister jo relevansen sin helt.. Kunne jo like gjerne ha slettet den når det tar så lang tid.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (49 minutter siden):

Nå har tråden snart vært til moderering i en måned 😅🤭 Mister jo relevansen sin helt.. Kunne jo like gjerne ha slettet den når det tar så lang tid.

Enig. Helt utrolig at det skal ta så lang tid. Jeg hadde faktisk glemt hele tråden, men syns den var interessant. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...