Gå til innhold

Hva kjøper man til kjæresten sin første året man er sammen? vi er begge damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

vi har vert sammen siden Januar i år :) vi forlovet oss i sommer. vi har kjent hverandre i mange år og jeg var forelsket i henne i 8år før jeg sa noe da jeg var usikker på om hun likte damer,noe hun gjorde.

Nå skal vi feire vår første jul sammen :) hennes barn er voksne og 3 av de feirer med pappan sin i år,mens sistemann bor i utlandet og kommer ikke hjem i år,mens mine som er 10 ,12 og 17 skal være hos pappan sin i år.

Har dere noe forslag hva jeg kan gi henne? max pris 5000

Anonymkode: b5746...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

5000 er mye da! Hva med gavekort for dere to på restaurant inkl overnatting på hotell? En natt eller helg. Du kan sikkert finne restplasser til feks Polen for to-tre dager også. 

Vil du gi en fysisk gave, hva med smykke/armbånd/øredobber, gavekort på en butikk hun liker, ta hun med på shopping, konsertbilletter, utstyr til hobby hun liker, teaterbilletter, noe hun samler på som feks servise, zipline/klatrepark/ridetur/fallskjerm/ skikort med overnatting.

Anonymkode: 1f0d2...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

vi har vert sammen siden Januar i år :) vi forlovet oss i sommer. vi har kjent hverandre i mange år og jeg var forelsket i henne i 8år før jeg sa noe da jeg var usikker på om hun likte damer,noe hun gjorde.

Nå skal vi feire vår første jul sammen :) hennes barn er voksne og 3 av de feirer med pappan sin i år,mens sistemann bor i utlandet og kommer ikke hjem i år,mens mine som er 10 ,12 og 17 skal være hos pappan sin i år.

Har dere noe forslag hva jeg kan gi henne? max pris 5000

Hva med opplevelser dere kan gjøre sammen?

Egentlig så tenker jeg at du vet dette best selv. Ut i fra overskiften fikk jeg inntrykk av at dere hadde vært sammen i type 2 uker, og da kan det selvfølgelig være vanskelig å vite hva man skal kjøpe. Men når forholdet er på det nivået du beskriver i innlegget, så burde du vite dette selv. Dere har jo kjent hverandre i mange år?

Anonymkode: dc379...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

opplevelse gave var ikke dumt nei :) Hun ønsker seg ikke smykke og slik da hun har masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Opplevelse😍helgetur.

Det finnes billig tur til Polen på restplass for eksempel!

eller så kan du se på youwish

Anonymkode: 6f343...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...