AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Exen min er narcissist, eller har tydelige trekk..Han brøt meg med ved jevne mellomrom, ga meg skylden for alt som gikk galt, brukte meg. Men han elsket meg også og var morsom. Nå er jeg alene ensom, menn jeg finner på apper elsker meg ikke og behandler meg dårlig selv om de ikke kjenner meg engang. Tror jeg aldri finner noen som elsker meg slik igjen. Fælt å savne noen som man vet behandlet en dårlig og ikke er bra for en, bare fordi man savner forelskelses følelsen så mye. Anonymkode: 9534c...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Klart det. Narsissister kan være veldig sjarmerende og flinke til å tilpasse seg en person. Det er sånn de fanger folk. De vet at mange folk er skeptiske til ukjente så de prøver å være annerledes og "elske" dag 1. Nå vet du hva slags sjarm du er sårbar overfor, og motsatt at avvisning sårer deg. Det du må se etter, er en normal mann som ikke elsker deg fra dag 1 men liker deg og du kan oppleve at kjærlighet vokser fram etterhvert. Anonymkode: e5a46...63a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Typisk kvinner. Anonymkode: ffdc1...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klart det. Narsissister kan være veldig sjarmerende og flinke til å tilpasse seg en person. Det er sånn de fanger folk. De vet at mange folk er skeptiske til ukjente så de prøver å være annerledes og "elske" dag 1. Nå vet du hva slags sjarm du er sårbar overfor, og motsatt at avvisning sårer deg. Det du må se etter, er en normal mann som ikke elsker deg fra dag 1 men liker deg og du kan oppleve at kjærlighet vokser fram etterhvert. Anonymkode: e5a46...63a I tillegg var han veldig god elsker. Ingen har vært bedre, selv om han var sadist både i denga og utenfor..og gjorde ting som jeg syns var fælt noen ganger. Fortsatt bedre i senga enn noen andre jeg har hatt. Anonymkode: 9534c...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Klart det. Narsissister kan være veldig sjarmerende og flinke til å tilpasse seg en person. Det er sånn de fanger folk. De vet at mange folk er skeptiske til ukjente så de prøver å være annerledes og "elske" dag 1. Nå vet du hva slags sjarm du er sårbar overfor, og motsatt at avvisning sårer deg. Det du må se etter, er en normal mann som ikke elsker deg fra dag 1 men liker deg og du kan oppleve at kjærlighet vokser fram etterhvert. Anonymkode: e5a46...63a Det er også umulig å finne noen som er normal og liker en når alle menn jeg har mulighet til å bli kjent med er bare ute etter sex. Anonymkode: 9534c...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 Skjønner at ikke alle narsissister er klin like, men dette er så sykt å lese når jeg har brukt så mange år på å komme meg vekk fra en, og aldri noensinne følte at han faktisk elsket meg eller hadde noen empati- jeg trodde faktisk ikke narsissister var/er kapable til å gjøre dette i normal grad. Jeg tror du må være ganske preget/skadet og absolutt ikke ferdig med dette hvis du ennå er i illusjonen om at han virkelig var så emosjonelt oppriktig? Evt er han bare en dust og ikke narsissist. Anonymkode: 512bc...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 Du har ingenting på datingmarkedet å gjøre. Hva kan du tilby en mann nå? Du er skadet og hekta på eksen. Nye forhold vil selvfølgelig ikke fungere Anonymkode: f270b...98d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #8 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Exen min er narcissist, eller har tydelige trekk..Han brøt meg med ved jevne mellomrom, ga meg skylden for alt som gikk galt, brukte meg. Men han elsket meg også og var morsom. Nå er jeg alene ensom, menn jeg finner på apper elsker meg ikke og behandler meg dårlig selv om de ikke kjenner meg engang. Tror jeg aldri finner noen som elsker meg slik igjen. Fælt å savne noen som man vet behandlet en dårlig og ikke er bra for en, bare fordi man savner forelskelses følelsen så mye. Anonymkode: 9534c...457 Har du bearbeidet det med profesjonell hjelp da? Anonymkode: f7dba...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du har ingenting på datingmarkedet å gjøre. Hva kan du tilby en mann nå? Du er skadet og hekta på eksen. Nye forhold vil selvfølgelig ikke fungere Anonymkode: f270b...98d Ja- fordi dating markedet er full av folk som er klare for det og har ingen hang ups eller problemer. Anonymkode: 9534c...457 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du bearbeidet det med profesjonell hjelp da? Anonymkode: f7dba...b31 Ikke ennå, jeg har så irriterende selektiv hjerne, som kun husker positive ting og glemmer negative minner stortsett i hverdagen 😕 Anonymkode: 9534c...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #11 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja- fordi dating markedet er full av folk som er klare for det og har ingen hang ups eller problemer. Anonymkode: 9534c...457 Eh, Okey? Det ville jo forklart hvorfor det er så vanskelig for folk å finne seriøs kjæreste. Du får ikke er godt forhold når du selv ikke er på plass. Ønske seg tilbake til en du kaller narsissist. Altså hallo. Selvskading kan man vel kalle det Anonymkode: f270b...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #12 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke ennå, jeg har så irriterende selektiv hjerne, som kun husker positive ting og glemmer negative minner stortsett i hverdagen 😕 Anonymkode: 9534c...457 Det bør du gjøre eller så er sjansen stor for at du fortsetter å møte menn som behandler deg dårlig. Du sier jo selv at du møter menn som behandler deg dårlig. Anonymkode: f7dba...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå