Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det lurer jeg litt på. Fortell i hvilke situasjoner...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I sammenhenger der det er musikk innvolvert. Han er totalt umusikalsk og synger helt grusomt. Jeg kommer fra en familie der alle spiller instrumenter og synger. Har også mange musikalske venner

Så blir ganske flau når han gauler ut skjærende falskt. Men det er litt søtt også da. Han har mange flotte kvaliteter, så i det store og hele gjør det ingenting ;)

Gjest Gjest
Skrevet
I sammenhenger der det er musikk innvolvert. Han er totalt umusikalsk og synger helt grusomt. Jeg kommer fra en familie der alle spiller instrumenter og synger. Har også mange musikalske venner

Så blir ganske flau når han gauler ut skjærende falskt. Men det er litt søtt også da. Han har mange flotte kvaliteter, så i det store og hele gjør det ingenting ;)

:hoho::hoho::hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke over min nåværende, men over eksen min. Han kunne være veldig brautende, og siden jeg har ganske rolige venner, dominerte han veldig når vi var sammen med dem. Han kom også ofte med ganske upassende kommentrer i alle mulige sammenhenger.

Husker en gang på butikken ved kjøledisken når han plutselig begynte å snakke om sexlivet vårt. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Når vi en sjelden gang treffer folk fra min fortid, drittsnobber som trur de er så mye bedre en meg. Og mannen min bestandig blir fullest av de fulle.... :sjenert: Men han er snill som et lam og sier ikke et pip, han bare ser så utrolig teit ut der han står og henger med vrengt tryne...

Egentlig så er det litt fordi jeg skulle ønske han kunne seila inn som iskald arrogant kjekkas og tatt de dumme folka litt... :sjarmor: Så det er vel heller jeg som skal være flau egentlig, for at jeg tenker sånn...

Skrevet

Ja, blir litt flau/pinlig berørt når vi er på besøk hos moren hans, og hun flyr rundt og vasker klærne hans, stryker skjortene hans og lager middag til han (oss).

Da blir jeg flau over at han ikke sier at hun ikke trenger, men at han kan gjøre det selv. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Med eks-samboer var det en del flaue situasjoner,ja, og jammen bra at han er eks:

Han oppførte seg som en liten gutt da vi besøkte foreldrene hans og resten av familien, da inntok han veldig rollen som sønn og lillebror..patetisk. Gjorde alt de sa og vegret seg for diskusjoner. Samme hos min familie, han jattet med, smilte som en annen tosk og torde aldri si noe som kunne vekke uenighet.

Konfliktsky tosk. Og totalt umusikalsk....alt han kunne var sport...da ble jeg ordentlig flau!

Gjest Teodora
Skrevet

Jeg blir flau når han drikker. Han blir totalt egosentrisk, krangler, er høylydt, misforstår både meg og alle og egler opp til noe mer, han kommer alltid opp i ekle situasjoner når han er full. Derfor går vi aldri ut sammen...

Gjest -eline-
Skrevet

Ikke min nåværende... Men med x'n så var det ganger jeg syntes han ble litt vel brautende og høylytt i fylla, og han uttalte seg mer enn gjerne skråsikkert om ting han ikke hadde peiling på (jada...x'n er alltid "fæl" og den nåværende "perfekt", er ikke det opplest og vedtatt da? ;))

Gjest synseren
Skrevet

Jeg er kjempestolt av forloveden min!! Alt han sier og gjør er gjennomtenkt. Og så er han en stor allviter, elsker intelligente menn.

Men dette var vel litt på kanten...

Nei jeg er ikke flau over typen min snarere tvert i mot.

Gjest Dixie i.i.
Skrevet

Jeg er flau over kjæresten min når han har på seg vif-drakt...

Ellers så er jeg bare stolt over han.. Dessuten har jeg kommet til det stadiet at jeg er ikke ansvarlig ovenfor andre, om de synes kjæresten min er rar, så får det være deres problem!!!

Skrevet

Jeg var flau over eksen, han fortalte dårlige vitser som han lo av selv.

Samboeren min er jeg ikke flau over.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hender jeg blir flau ja. Kjæresten min er egentlig litt sjenert, og siden han ble mobbet og gikk mye alene som barn /ungdom er han dårlig på småprating. Derfor har han en tendens til å legge ut som ting han er veldig god på, som film, han kan sitte en evighet og fortelle bestefaren min på 70 om hvilke regissører som har hvilke prosjekter på gang, eller hvilken tv-serie som er populær i USA nå.

Han skal også være hysterisk "morsom" dersom han er usikker på seg selv i sosiale sammehenger. Nå høres det kanskje ut som om han er en brautende type, det er han ikke, men han er noe preget av en ungdomstid alene foran PC eller TV, og uten gode venner. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei.

Tvert i mot.Han er flott!Jeg er stolt av å ha en så komplett mann.

Gjest Piper
Skrevet

Finnes ikke flau i det hele tatt, for gjør han dumme ting er det da virkelig ikke mitt problem. Det må han stå for selv, for jeg kan da ikke bli belastet med hans oppførsel. Han er voksen og får styre seg selv ;)

Skrevet

Nei.

Skrevet
Jeg er kjempestolt av forloveden min!! Alt han sier og gjør er gjennomtenkt. Og så er han en stor allviter, elsker intelligente menn.

Men dette var vel litt på kanten...

Nei jeg er ikke flau over typen min snarere tvert i mot.

Som jeg skulle sagt det selv.

Gjest Gjest
Skrevet

ikke noe som andre merker i det hele tatt - men han har innimellom noen sprø utslag av ekstrem gjerrighet som gjør meg litt flau for meg selv.

Det gjelder når folk han ikke har særlig mye kontakt med låner småbeløp (feks 50 kr) eller en DVD, og bruker lang tid på å gi tilbake, da går han rundt og furter.. nærmere bekjente får låne hva de vil så lenge de vil ;)

Skrevet

Kan ikke si jeg har så mye å være flau over... Eneste er vel når vi er på besøk med familien hans og han alltid setter seg med bordet og begynner å spise før noen andre har fått med seg at det er middag, og at han reiser seg og går med en gang han er ferdig å spise.. selv er jeg vandt med at ingen forsyner seg før alle er til bords og verten har sagt "vær så god", og alle sitter til alle er ferdig med å spise...

Ene(!) exen min derimot har jeg vært mye flau over..og er det enda innimellom....

Gjest LoisLane
Skrevet

Når han forfekter de politiske meningene sine. Det liker jeg ikke, men samtidig får han plusspoeng når han faktisk står for de dustete standpunktene sine.

Ellers er jeg ofte stolt av ham, særlig fordi han er omgjengelig, kjekk og lett å like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...