AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Vi lå i senga og tulla, så kom jeg nær med beinet på et sted han har operert for over 2 år siden. Han responderte fort med å slå meg ganske hardt på låret. Reaksjonen min var at jeg ble helt stum og ikke klarte å snakke med han, deretter begynte jeg å grine. Jeg har aldri blitt slått sånn før. Han sa unnskyld tusen ganger og skulle aldri gjøre det igjen. Han sa at det var en reaksjon uten at han tenkte. Er jeg hårsår som reagerer på dette? Anonymkode: da6a8...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taffel Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Grine...? Djezz. Hårsår, ja. Han reagerte spontant og instinktivt, og beklaget. Det er da ikke noe å grine for med mindre du er et barn? 16 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Ja det mener jeg. Han forsvarte seg selv av innstinkt, ikke med vilje. Jeg har gjort slikt selv og jeg har blitt stoppe på samme måte selv. Men om det er helt ute av kontroll og han slår folk bort hele tiden så må han jo jobbe med det. Anonymkode: f1231...a04 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Det var vel en refleks fra han vil jeg tru. Han har sikkert beskytta det såret i ei stund. Og han hadde kanskje vondt der før av å. Ja du overreagerte du også. Så dere kan si unnskyld begge to. Anonymkode: 024cf...271 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 Veldig til overreaksjon fra hans side, og jeg hadde også blitt ganske overrumplet over å bli slått (og det er 100% ugreit), men du overreagerte du og altså. Anonymkode: d3199...a91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har selv operert albuen og kan reagere panisk om samboer glemmer seg og feks legger feks vekt oppå armen min når den ligger utstrakt. Har i ren reaksjon slappet til han over brystet fordi han la seg på armen min. Så jeg skjønner kjæresten din godt og syns du reagerer barnslig med å begynne å grine. Han har ikke slått deg på låret fordi han gikk inn for å slå deg. Det er en relasjon i ren og skjær panikk. Anonymkode: a43b1...183 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 Reaksjon* Anonymkode: a43b1...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #8 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi lå i senga og tulla, så kom jeg nær med beinet på et sted han har operert for over 2 år siden. Reaksjonen min var at jeg ble helt stum og ikke klarte å snakke med han, deretter begynte jeg å grine. Anonymkode: da6a8...1f5 Bra han ikke begynte å grine etter at du kom borti operasjonsstedet da. Anonymkode: 6e329...266 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 Ja, du overreagerer noe veldig! Faktisk såpass at jeg synes du burde beklage. Anonymkode: ae186...146 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 Hvorfor skulle han ha vondt der han opererte for to år siden? Om noe er stedet uten følelser, høres ut som du har funnet deg en real "soyboy". Anonymkode: c89c3...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #11 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Veldig til overreaksjon fra hans side, og jeg hadde også blitt ganske overrumplet over å bli slått (og det er 100% ugreit), men du overreagerte du og altså. Anonymkode: d3199...a91 Overreaksjon? Om du hadde skremt meg, skulle jeg vist deg overreaksjon jeg For da blir jeg hysterisk, det svartner for meg og jeg slår. Ingen skremmer meg mer enn en gang, for å si det sånn. Pleier å advare hvis sjansen er til stede. TS, du overreagerer! Anonymkode: fcc03...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #12 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle han ha vondt der han opererte for to år siden? Om noe er stedet uten følelser, høres ut som du har funnet deg en real "soyboy". Anonymkode: c89c3...9ed Jeg har operert begge knær for mange år siden. De er fortsatt veldig følsomme for berøring. Jeg takler ikke å bli tatt der. Slår ikke, men sier ifra Anonymkode: 83713...a29 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 15. desember 2024 #13 Del Skrevet 15. desember 2024 Det var en refleks. Ingenting å grine over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #14 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er jeg hårsår som reagerer på dette? Ja. Anonymkode: cc7a6...7bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #15 Del Skrevet 15. desember 2024 Total overreaksjon fra deg og jeg er sikker på at det ikke er første gang heller. Det at du gråter og blir fra deg gjør dette til en enda større toxic greie for det er ikke greit å misbruke situasjonen og det er det du gjør når du velger å bryte sammen i et gråteanfall. Stakkars mann, håper han har erfaring nok til å se dette for hva det er. Anonymkode: ab5e8...af8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #16 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skulle han ha vondt der han opererte for to år siden? Om noe er stedet uten følelser, høres ut som du har funnet deg en real "soyboy". Anonymkode: c89c3...9ed Du kan umulig ha ødelagt en kroppsdel eller et område av en kroppsdel med en så forblåst kommentar. Tror du virkelig alt kan opereres bra igjen? Såfall er du passe dum. Anonymkode: a43b1...183 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #17 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skulle han ha vondt der han opererte for to år siden? Om noe er stedet uten følelser, høres ut som du har funnet deg en real "soyboy". Anonymkode: c89c3...9ed Det er ganske vanlig å ha vondt hvis det har vært en skade, og det er faktisk ganske normalt for mennesker å ha beskyttelsesreflekser. Anonymkode: 5df66...987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #18 Del Skrevet 15. desember 2024 Du må oppsøke krisesenter asap. Anonymkode: 3377f...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #19 Del Skrevet 15. desember 2024 Sur på ham enda? Anonymkode: b8b7a...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #20 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sur på ham enda? Anonymkode: b8b7a...b1f Jeg var aldri sur, fikk kun et lite sjokk over at han slo alt er ordna opp i nå -ts Anonymkode: da6a8...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå