Gå til innhold

Menn, føler dere at kvinner behandler dere bra?

askjiir

Menn, føler dere at kvinner behandler dere bra?  

45 stemmer

1. 1. Menn, føler dere at kvinner behandler dere bra?

• Ja, stortsett
      25
    • Ja, kvinnene som er i min omgangskrets behandler meg bra, men fremmede kvinner gjør ofte ikke det
      10
    • Kvinner behandler meg ofte dårlig
      10

Anbefalte innlegg

Pollen er laget for å sammenligne resultatene med den andre.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett, men opplever ofte at de jeg ikke kjenner så godt tolker vanlig vennlighet og høflighet som at jeg er interessert i de, og da kan de endre væremåte på en negativ måte. Men blant venner blir jeg behandlet godt 

Anonymkode: 2a2b5...311

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stort sett, men opplever ofte at de jeg ikke kjenner så godt tolker vanlig vennlighet og høflighet som at jeg er interessert i de, og da kan de endre væremåte på en negativ måte. Men blant venner blir jeg behandlet godt 

Best å ikke være vennlig og høflig kanskje?

Endret av askjiir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (Akkurat nå):

Best å ikke være vennlig og høflig kanskje?

Nei, nekter å bli en drittsekk bare pga endel kvinner ikke klarer å tolke signaler fra andre menn 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, nekter å bli en drittsekk bare pga endel kvinner ikke klarer å tolke signaler fra andre menn 

Sier ikke at du trenger å være en drittsekk, bare ignorer de.

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever kvinner som drittsekker hvis de er i store grupper. Ikke mot meg personlig, men mot omgivelsene. Eksempelvis venninnegjenger når de er ute på byen og spiser eller drikker. Da er dem gjerne ekle mot både menn og kvinner. Den faktiske personligheten kommer fram uten hemninger. Jeg har mistet interessen for flere kvinner etter at jeg har sett oppførselen under sånne omstendigheter. Interessant nok har jeg blitt interessert i de som oppfører seg bra selvom de er med venninner under samme type situasjoner. Det morsomme er jo at drittsekk-kvinne oppfører seg som livredde mus når de er på egenhånd.

meh

Anonymkode: 99618...8f5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Opplever kvinner som drittsekker hvis de er i store grupper. Ikke mot meg personlig, men mot omgivelsene. Eksempelvis venninnegjenger når de er ute på byen og spiser eller drikker. Da er dem gjerne ekle mot både menn og kvinner. Den faktiske personligheten kommer fram uten hemninger. Jeg har mistet interessen for flere kvinner etter at jeg har sett oppførselen under sånne omstendigheter. Interessant nok har jeg blitt interessert i de som oppfører seg bra selvom de er med venninner under samme type situasjoner. Det morsomme er jo at drittsekk-kvinne oppfører seg som livredde mus når de er på egenhånd.

meh

Er dere unge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere unge?

Øvre halvdel av 20-årene. Skal sies at jeg har jobbet som servitør, og de verste kundene var utvilsomt venninnegjenger i 40-årene. Og de var langt mer frekke og nedlatende mot de kvinnelige kollegaene mine enn mot meg. De overgår faktisk kameratgjengene i slutten av 40, begynnelsen av 50. Utrolig nok. Alderen er antagelser, men jeg har det omtrentlig korrekt, det er jeg ganske sikker på.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

meh

Så trist at du opplever det sånn, jeg opplever det helt motsatte. 

Anonymkode: eeb5d...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Øvre halvdel av 20-årene. Skal sies at jeg har jobbet som servitør, og de verste kundene var utvilsomt venninnegjenger i 40-årene. Og de var langt mer frekke og nedlatende mot de kvinnelige kollegaene mine enn mot meg. De overgår faktisk kameratgjengene i slutten av 40, begynnelsen av 50. Utrolig nok. Alderen er antagelser, men jeg har det omtrentlig korrekt, det er jeg ganske sikker på.

Høres ut som Karens. Hva sa de til de kvinnelige kollegaene dine?

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så trist at du opplever det sånn, jeg opplever det helt motsatte. 

Jeg tror mye av det handler om at de tørr mer når de har flere rundt seg. På godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

askjiir skrev (1 minutt siden):

Høres ut som Karens. Hva sa de til de kvinnelige kollegaene dine?

Nedlatende og passiv-aggresive kommentarer. Unødvendige kommentar. Rett ut hån. Alt er alle andres feil. Rølpestemning. Null selvinnsikt. Behov for å eie det audiovisuelle rommet for enhver pris, og på bekostningen av alle andre.

Jeg tror menn hadde vært verre hvis det var sosial aksept for å bruke vold i varierende grad. Men kanskje ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nedlatende og passiv-aggresive kommentarer. Unødvendige kommentar. Rett ut hån. Alt er alle andres feil. Rølpestemning. Null selvinnsikt. Behov for å eie det audiovisuelle rommet for enhver pris, og på bekostningen av alle andre.

Jeg tror menn hadde vært verre hvis det var sosial aksept for å bruke vold i varierende grad. Men kanskje ikke.

Kvinner er kvinner verst som det sies.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

askjiir skrev (1 minutt siden):

Kvinner er kvinner verst som det sies.

Beklagelig at det skal være sånn da. Jeg opplever kvinnelige "vennskap" eller "samhold" som langt mer overfladiske og rett ut falske enn det kameraderiet vi menn dyrker. Falske komplimenter, baksnakking med en gang en i gruppa forlater stedet, dobbeltspill, fraksjoner. Det er bare å se på kommentarfeltet når en kvinne legger ut et nytt bilde. Alle er verdens fineste, besties, nummer én, etc. etc. Det er åpenlyst løgn, men de gifter seg med det likevel 😮‍💨 De forteller usannheter til hverandre så åpenlyst, det er helt normalisert, men hvis man lyver om den type småting, hvordan skal man stole på hverandre langt mer seriøse ting som krever betydelig mer tillit?

Ett stor karneval, hele greia.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner altså 🤷‍♂️

Hvert kjønn burde rydde i egen hage før man giver løs på kryss og tvers. Vi menn har våre greier òg. Vi måå ikke sloss for hver minste lille disrespect der ute.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hvert kjønn burde rydde i egen hage før man giver løs på kryss og tvers. Vi menn har våre greier òg. Vi måå ikke sloss for hver minste lille disrespect der ute.

Sant nok.

Anonymkode: 1e02b...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror mye av det handler om at de tørr mer når de har flere rundt seg. På godt og vondt.

Hva mener du? Jeg har en stor vennegjeng med kvinner, og jeg jobber med nesten bare kvinner. Opplever bare støtte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann føler jeg at kvinner behandler meg med respekt ja. Det er noen få utskudd, men de finner man blant begge kjønn.

Anonymkode: 9e4e5...c75

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som mann føler jeg at kvinner behandler meg med respekt ja. 

Anonymkode: 9e4e5...c75

Er du ekstra maskulin? 

Endret av askjiir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...