AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Hva synes dere om bøkene til Maja Lunde? Hvilken bok bør jeg starte med? Anonymkode: 6f738...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 17. desember 2024 #2 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg liker klimakvartetten veldig godt! Husker ikke hvilken som er den første, kanskje Blå? Kan uansett leses i feil rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:36 #3 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Er hun ikke litt sånn flink pike forfatter? Anonymkode: 4e66e...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet tirsdag kl 19:40 #4 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 Bienes historie Blå Også noen hester... Har akkurat lest ferdig Tidslukker (?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:40 #5 Del Skrevet tirsdag kl 19:40 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er hun ikke litt sånn flink pike forfatter? Anonymkode: 4e66e...267 Flink forfatter i alle fall! Mener bienes historie var først? "Blå" er min favoritt. Anonymkode: 08b70...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet tirsdag kl 19:41 #6 Del Skrevet tirsdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er hun ikke litt sånn flink pike forfatter? Anonymkode: 4e66e...267 Nei, det vil jeg ikke si. Tankevekkende bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:49 #7 Del Skrevet tirsdag kl 19:49 Jeg elsker Maja Lunde! Leste Bienes Historie for noen mnd siden, og så endte jeg med å lese alle de andre bøkene hennes i kronologisk rekkefølge etterpå. Hun får meg til å endre perspektiv på masse ting! Anbefaler klimakvartetten veldig, og Skjerm Barna. Barnebøkene hennes er også nydelige, selv for voksne. ❤️ Anonymkode: 01575...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå