AnonymBruker Skrevet 15. desember #1 Del Skrevet 15. desember Hjelp? Har stripet håret selv, pleier å bli veldig bra. Denne gangen må jeg ha sølt, har fått en gul flekk på toppen av hodet. Veldig synlig. Ca 4-5 cm i diameter. TIPS PLEASE??? Kan jeg legge inn 2-3 lysebrune striper? Det ville jevnet det ut. Isåfall hva slags farge (glansvask? permanent farge?) - Hvordan unngå at det blir «grønt»? Jeg er naturlig mørk blond - nesten brunt hår, øvrige striper ble fine og nesten usynlige - men denne flekken er ekstremt skjemmende. Håper noen med erfaring kan hjelpe meg 🙏 Anonymkode: a033e...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Kan du legge ut vilde av flekken? Blir enklere å komme med råd da Anonymkode: b9454...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg farget alt håret i en mørkblond nyanse etter en sånn bommert. Det ble ok. Tror det er vanskelig å påføre farge selv akkurat så det blir bra rundt flekken, jeg ville gått til frisør med dette hvis du ikke vil helfarge selv. Anonymkode: 21095...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå