AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Begynte for 2 dager siden på betablokkere 50mg. Bruker å ha en puls på mellom 75-80, men etter 2 dager er den bare 60. Jeg er så inaktiv og utrent som det får blitt. Er dette farlig? For meg høres det lavt ut, men dette skjer kanskje ved bruk av betablokkere. Skal til legen på torsdag så snakker med han da. Jeg skulle blir roligere av disse medikamentene, men nå er jeg jo stressa som fy:/ Anonymkode: 89aea...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden 60 er ikke farlig. 50-80 er helt normal hvilepuls. Det er bare pas med veldig lav puls i utgangspunktet som ikke skal bruke betablokkere da det er velkjent at man får lavere puls. Jeg har rundt 40 i hvilepuls til vanlig, så jeg kan foreks ikke bruke det. Anonymkode: a578c...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 60 er ikke farlig. 50-80 er helt normal hvilepuls. Det er bare pas med veldig lav puls i utgangspunktet som ikke skal bruke betablokkere da det er velkjent at man får lavere puls. Jeg har rundt 40 i hvilepuls til vanlig, så jeg kan foreks ikke bruke det. Anonymkode: a578c...7fc Leste at man ikke skulle ha under 60 hvis man er veldig innaktiv så ble stressa når ser gikk ned så fort:/ Anonymkode: 89aea...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Helt normalt! 😊 Anonymkode: 36faf...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leste at man ikke skulle ha under 60 hvis man er veldig innaktiv så ble stressa når ser gikk ned så fort:/ Anonymkode: 89aea...a44 Med mindre du er svimmel og sånt så går det helt fint! 😊 Anonymkode: 36faf...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Betablokkere er en gruppe med legemidler, så man kan ikke si "betablokker 50 mg". Så det gir ikke mening å skrive det. Da må man skrive hvilket legemiddel det er, som for eksempel propranolol. Men ja, det er vanlig at pulsen går ned på betablokkere og er ikke farlig. Anonymkode: 8e98e...967 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Helt normalt og bare sunt. Anonymkode: fb9bb...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden 60 er ikke farlig. 50 er også ok. Anonymkode: a1447...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte for 2 dager siden på betablokkere 50mg. Bruker å ha en puls på mellom 75-80, men etter 2 dager er den bare 60. Jeg er så inaktiv og utrent som det får blitt. Er dette farlig? For meg høres det lavt ut, men dette skjer kanskje ved bruk av betablokkere. Skal til legen på torsdag så snakker med han da. Jeg skulle blir roligere av disse medikamentene, men nå er jeg jo stressa som fy:/ Anonymkode: 89aea...a44 Ikke farlig -du må slutte å overanalysere. Jeg går på betablokker og får puls ned i 54 ish innimellom. Hva tenker du kan skje? Er du stressa pga pulsen blir lav? Anonymkode: e1dc9...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke farlig -du må slutte å overanalysere. Jeg går på betablokker og får puls ned i 54 ish innimellom. Hva tenker du kan skje? Er du stressa pga pulsen blir lav? Anonymkode: e1dc9...f90 Ja, jeg går på det for rytmeforstyrrelse og for hjertebank, men ikke vant til å ha så lav puls. Tenkte der kunne føre med swg plager. Har enorm helseangst. Kjenner etter på alt/( Anonymkode: 89aea...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynte for 2 dager siden på betablokkere 50mg. Bruker å ha en puls på mellom 75-80, men etter 2 dager er den bare 60. Jeg er så inaktiv og utrent som det får blitt. Er dette farlig? For meg høres det lavt ut, men dette skjer kanskje ved bruk av betablokkere. Skal til legen på torsdag så snakker med han da. Jeg skulle blir roligere av disse medikamentene, men nå er jeg jo stressa som fy:/ Anonymkode: 89aea...a44 Gi det mer en 2 dager… før du kan si noe om effekten. 60 er en helt normal puls. Tror kanskje du bør legge fra deg pulsklokka om du nistirrer på den hele dagen. Det skaper selvfølgelig unødig stress for noen som har «helseangst» Anonymkode: e1dc9...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg går på det for rytmeforstyrrelse og for hjertebank, men ikke vant til å ha så lav puls. Tenkte der kunne føre med swg plager. Har enorm helseangst. Kjenner etter på alt/( Anonymkode: 89aea...a44 Hjelper kanskje ikke at vi sier det ikke er farlig når du allikevel ikke tror på det -hva spesifikt farlig tenker du kan skje med en puls på 60? Betablokker senker pulsen og går du på det over tid vil stressnivået ditt også synke så gi det litt tid. Får du bedre puls så kanskje du orker gjøre litt annet som gjør at du får hvilt stresstabkene dine. Legg fra deg mobilen, akt.klokka og google en dag. Anonymkode: e1dc9...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begynte for 2 dager siden på betablokkere 50mg. Bruker å ha en puls på mellom 75-80, men etter 2 dager er den bare 60. Jeg er så inaktiv og utrent som det får blitt. Er dette farlig? For meg høres det lavt ut, men dette skjer kanskje ved bruk av betablokkere. Skal til legen på torsdag så snakker med han da. Jeg skulle blir roligere av disse medikamentene, men nå er jeg jo stressa som fy:/ Anonymkode: 89aea...a44 Man får lav puls og blodtrykk av disse medisinene. Jeg fikk puls på mellom 50 og 60 på dem, pleier å ha mellom 70 og 80 Anonymkode: 1f63a...a38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hjelper kanskje ikke at vi sier det ikke er farlig når du allikevel ikke tror på det -hva spesifikt farlig tenker du kan skje med en puls på 60? Betablokker senker pulsen og går du på det over tid vil stressnivået ditt også synke så gi det litt tid. Får du bedre puls så kanskje du orker gjøre litt annet som gjør at du får hvilt stresstabkene dine. Legg fra deg mobilen, akt.klokka og google en dag. Anonymkode: e1dc9...f90 Jeg håper det funker. Stresser mest på grunn av ujevn hjerterytme, så håper det vil ha god effekt. Tar kanskje litt tid? Anonymkode: 89aea...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg håper det funker. Stresser mest på grunn av ujevn hjerterytme, så håper det vil ha god effekt. Tar kanskje litt tid? Anonymkode: 89aea...a44 Ja vil jo tro du har aktive stresshormoner i kroppen og det tar jo litt tid å rette på. Blir ikke bra det etter 2 dager på betablokker men det vil hjelpe over tid. Anonymkode: e1dc9...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå