AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #21 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det har du ikke forutsetninger for å si noe om. Jeg leier ut en hytte for nesten 200k i året og det er langt unna å være ansett som næringsvirksomhet (og følgelig momsplikt). Anonymkode: b01b7...588 Hrr er vi nok ute og sykler. Anonymkode: c030a...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hrr er vi nok ute og sykler. Anonymkode: c030a...a6b Jeg kom med et konkret eksempel som viser at påstanden din om at "Men 200k i omsetning og overskudd på 49k vil sees på som næring." er helt feil, og så er jeg ute og sykler? Anonymkode: b01b7...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kom med et konkret eksempel som viser at påstanden din om at "Men 200k i omsetning og overskudd på 49k vil sees på som næring." er helt feil, og så er jeg ute og sykler? Anonymkode: b01b7...588 Totalt ute og sykler. Jeg adresserer TS og innleggene og opplegget hans, og så kommer du drassende med noe hytteutleie som ikke har noe som helst med saken å gjøre. Anonymkode: c030a...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Totalt ute og sykler. Jeg adresserer TS og innleggene og opplegget hans, og så kommer du drassende med noe hytteutleie som ikke har noe som helst med saken å gjøre. Anonymkode: c030a...a6b Om det er næring eller ikke har du ikke forutsetninger for å si noe om, basert på det som har fremkommet av opplysninger. Anonymkode: b01b7...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om det er næring eller ikke har du ikke forutsetninger for å si noe om, basert på det som har fremkommet av opplysninger. Anonymkode: b01b7...588 Les HI. Anonymkode: c030a...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå