Gå til innhold

Hobby og moms

TomHm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det har du ikke forutsetninger for å si noe om. Jeg leier ut en hytte for nesten 200k i året og det er langt unna å være ansett som næringsvirksomhet (og følgelig momsplikt). 

Anonymkode: b01b7...588

Hrr er vi nok ute og sykler.

Anonymkode: c030a...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hrr er vi nok ute og sykler.

Jeg kom med et konkret eksempel som viser at påstanden din om at "Men 200k i omsetning og overskudd på 49k vil sees på som næring." er helt feil, og så er jeg ute og sykler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kom med et konkret eksempel som viser at påstanden din om at "Men 200k i omsetning og overskudd på 49k vil sees på som næring." er helt feil, og så er jeg ute og sykler?

Totalt ute og sykler. Jeg adresserer TS og innleggene og opplegget hans, og så kommer du drassende med noe hytteutleie som ikke har noe som helst med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Totalt ute og sykler. Jeg adresserer TS og innleggene og opplegget hans, og så kommer du drassende med noe hytteutleie som ikke har noe som helst med saken å gjøre.

Om det er næring eller ikke har du ikke forutsetninger for å si noe om, basert på det som har fremkommet av opplysninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om det er næring eller ikke har du ikke forutsetninger for å si noe om, basert på det som har fremkommet av opplysninger. 

Les HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...