AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pleier du anbefale heterofile menn å finne seg en mann, hvis de ikke finner seg en dame? Anonymkode: 6f5cb...073 Pleier du anbefale heterofile damer å finne seg ei dame, hvis de ikke finner seg en mann? Anonymkode: 2864b...538 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min vil ha trekant m ekstra mann, men han er såpass opptatt av andre kvinner at jeg tror det ville blitt det neste. Den døra åpner vi rett og slett ikke, det får forbli en fantasi. Anonymkode: db84b...099 Det bør det jo absolutt ikke bli... der kan du avklare det på forhånd at det kun er aktuelt med to menn i en trekant (eller flere menn om det skulle være aktuelt) og ikke noe lek som innebærer andre damer.(vi har det slik) Anonymkode: 2864b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 Prøv å still deg spørsmålet; hvilke damer vil være interessert i tilfeldig sex med min mann? Hvilke damer har han sjangs på? Og på toppen av det hvem av disse vil så delta i en trekant med en annen dame? Du innser fort da at å få tak i noen til denne trekanten vil være regelrett umulig, og dersom noen er interessert vil det være noen som hverken han eller du finner attraktiv. Og en kvinne som er mer attraktiv enn deg ville du heller aldri akseptert å ha med i en trekant, og ville han heller aldri hatt sjangs på. Anonymkode: 134c1...14a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #24 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det bør det jo absolutt ikke bli... der kan du avklare det på forhånd at det kun er aktuelt med to menn i en trekant (eller flere menn om det skulle være aktuelt) og ikke noe lek som innebærer andre damer.(vi har det slik) Anonymkode: 2864b...538 Hvorfor ikke andre damer? Anonymkode: 2dcb3...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og en kvinne som er mer attraktiv enn deg ville du heller aldri akseptert å ha med i en trekant Hvor kommer denne absurde tanken fra? Anonymkode: 6f5cb...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #26 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Pleier du anbefale heterofile menn å finne seg en mann, hvis de ikke finner seg en dame? Anonymkode: 6f5cb...073 Vel.. TS sin mann ber sin heterofile dame om å finne en annen dame. Hva er forskjellen? jeg er enig i utsagnet at en trekant med en mann burde være like interessant å utforske. Det skal vel være rettferdig? å nei… ikke det. Ts sin mann skal få to kvinner som tilfredsstiller ham, men siden menn flest synes det er «æsj» med andre nakne menn, så er det antagelig uaktuelt å ha med en annnen mann på trekant. jeg kan garantere at mannen til TS sitt ønske om trekant med en annen dame utelukkende handler om hans behov for å knulle en annen dame, og dette er en «stueren» måte å få ønsket sitt oppfylt på. Anonymkode: 24899...242 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #27 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): jeg er enig i utsagnet at en trekant med en mann burde være like interessant å utforske. Det skal vel være rettferdig? For en merkelig logikk. Selvsagt er det ikke like interresant når det ikke er det han ønsker. Og da er er det selvsagt det han spør om, trekant med en dame, så får dama velge om det er noe hun også ønsker. Rettferdighet har ingenting med dette å gjøre😅 hadde han ønsket trekant med en mann, så ville han foreslått det, så nei, da er ikke det like interessant Anonymkode: 2bfe7...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 16. desember 2024 #28 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): En ekstra mann er mye lettere å finne Anonymkode: 51c9e...ec7 Ikke så lett å finne oppegående menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #29 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vel.. TS sin mann ber sin heterofile dame om å finne en annen dame. Hva er forskjellen? jeg er enig i utsagnet at en trekant med en mann burde være like interessant å utforske. Det skal vel være rettferdig? å nei… ikke det. Ts sin mann skal få to kvinner som tilfredsstiller ham, men siden menn flest synes det er «æsj» med andre nakne menn, så er det antagelig uaktuelt å ha med en annnen mann på trekant. jeg kan garantere at mannen til TS sitt ønske om trekant med en annen dame utelukkende handler om hans behov for å knulle en annen dame, og dette er en «stueren» måte å få ønsket sitt oppfylt på. Anonymkode: 24899...242 Du om det. Det du beskriver høres ut som skrekken for min del, ville mye heller hatt med en annen dame enn en annen mann. Anonymkode: 6f5cb...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #30 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For en merkelig logikk. Selvsagt er det ikke like interresant når det ikke er det han ønsker. Og da er er det selvsagt det han spør om, trekant med en dame, så får dama velge om det er noe hun også ønsker. Rettferdighet har ingenting med dette å gjøre😅 hadde han ønsket trekant med en mann, så ville han foreslått det, så nei, da er ikke det like interessant Anonymkode: 2bfe7...645 Nemlig. Anonymkode: 6f5cb...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #31 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor ikke andre damer? Anonymkode: 2dcb3...ad9 For hun vil ikke det. Anonymkode: 2864b...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #32 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du om det. Det du beskriver høres ut som skrekken for min del, ville mye heller hatt med en annen dame enn en annen mann. Anonymkode: 6f5cb...073 Du om det.... Anonymkode: 2864b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #33 Del Skrevet 16. desember 2024 Så koselig 😍 om forholdet ikke tåler en trekant var det ikke ment til å vare uansett, mener nå jeg. Anonymkode: 6e39e...492 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #34 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 17.31): Hva er logikken i det? Hvis en mann fantaserer om trekant med to kvinner, så betyr ikke det at han automatisk er gira på trekant med en annen mann Anonymkode: 2bfe7...645 Poenget er at begge parter skal få noe ut av det. Hadde vært totalt uaktuelt å ha en trekant med ei annen dame for min del. Men så hadde trekant aldri vært noe jeg hadde vurdert, kjenner ingen forhold som har overlevd det.. Hadde mannen foreslått det hadde det vært slutt mellom oss faktisk. Anonymkode: 3bc58...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #35 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så koselig 😍 om forholdet ikke tåler en trekant var det ikke ment til å vare uansett, mener nå jeg. Anonymkode: 6e39e...492 😂 Dagens! At man vil ha trekant er vel mer et tegn på at nå er man ved veis ende i forholdet. Anonymkode: 3bc58...ef8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #36 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Prøv å still deg spørsmålet; hvilke damer vil være interessert i tilfeldig sex med min mann? Hvilke damer har han sjangs på? Og på toppen av det hvem av disse vil så delta i en trekant med en annen dame? Du innser fort da at å få tak i noen til denne trekanten vil være regelrett umulig, og dersom noen er interessert vil det være noen som hverken han eller du finner attraktiv. Og en kvinne som er mer attraktiv enn deg ville du heller aldri akseptert å ha med i en trekant, og ville han heller aldri hatt sjangs på. Anonymkode: 134c1...14a Det her syns jeg blir helt snudd på hodet. Om ts skal være med og ha trekant som kvinne, bør hennes første spørsmål være: 1) finner jeg kvinner attraktive til å ha sex med? 2) er det noe jeg ønsker å gjøre? 3) hvordan kvinne kunne jeg tenke meg å ha sex med? Anonymkode: 5bc18...341 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #37 Del Skrevet 16. desember 2024 Livet er kort, gjør som dere vil Anonymkode: 8ce51...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #38 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vel.. TS sin mann ber sin heterofile dame om å finne en annen dame. Hva er forskjellen? jeg er enig i utsagnet at en trekant med en mann burde være like interessant å utforske. Det skal vel være rettferdig? å nei… ikke det. Ts sin mann skal få to kvinner som tilfredsstiller ham, men siden menn flest synes det er «æsj» med andre nakne menn, så er det antagelig uaktuelt å ha med en annnen mann på trekant. jeg kan garantere at mannen til TS sitt ønske om trekant med en annen dame utelukkende handler om hans behov for å knulle en annen dame, og dette er en «stueren» måte å få ønsket sitt oppfylt på. Anonymkode: 24899...242 Dette. Og det er derfor de fleste kvinner synes det er helt uaktuelt med trekant med ei annen dame. De to jeg vet som lot seg overtale, det forholdet røk kort tid etter. Anonymkode: 3bc58...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #39 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det her syns jeg blir helt snudd på hodet. Om ts skal være med og ha trekant som kvinne, bør hennes første spørsmål være: 1) finner jeg kvinner attraktive til å ha sex med? 2) er det noe jeg ønsker å gjøre? 3) hvordan kvinne kunne jeg tenke meg å ha sex med? Anonymkode: 5bc18...341 👏 Anonymkode: 3bc58...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #40 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 17.45): Jeg har hatt bare en trekant med to menn, for det ble en for kjip opplevelse til å ønske å gjenta det, men trekant med to kvinner var så bra at det har jeg hatt med min mann mange ganger, så ulike erfaringer angående slikt. Jeg synes ikke to menn var det minste spennende, bare to menn som forventet å bli tilfredsstilt av meg. Trodde poenget med to av samme kjønn var at de to skulle tilfredsstille den ene. Om det er to menn er det de som går ned på dama osv. Det er jo du som da skal behandles som en queen av de to mennene. På samme måte som det sikkert funker med to damer og en mann, da er det han som er i fokus. Anonymkode: 3bc58...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå