Gå til innhold

Mannen ønsker trekant

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har så lyst til å få med en dame til. Han har ikke vært med på trekant og har lyst til å prøve. Jeg har heller aldri prøvd dette, og kjenner meg litt usikker. Hvor finner vi isåfall en dame til dette og hvordan går man frem? 
k40

Anonymkode: c7fe5...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du kjenner deg usikker så dropp det. Og om du vil ha med en mann til f.eks. så burde han være like gira på det. Ellers er det vel ulike nettsider en kan prøve lykken på. 
K44

Anonymkode: edf0f...c7c

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det med mindre begge to er helt sikre på at dette er noe dere vil gjøre.

Anonymkode: d999d...bc4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han har så lyst til å få med en dame til. Han har ikke vært med på trekant og har lyst til å prøve. Jeg har heller aldri prøvd dette, og kjenner meg litt usikker. Hvor finner vi isåfall en dame til dette og hvordan går man frem? 
k40

Anonymkode: c7fe5...2e9

De damene befinner seg på samme plass som du pleide å oppholde deg, den gangen du ville være med et par fremmede og ha trekant :) 

Anonymkode: 6f5cb...073

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å komme i kontakt med par, og da kan dere få prøvd litt flere konstellasjoner. Vi synes det er spennende å swinge av og til, men er enige om at begge må få noe ut av det. 

Anonymkode: a287a...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt trekant med ekstra dame og med ekstra mann, trekant med ekstra mann var klart det beste! Se mannen med ei dame var ikke så stas... ha tilgang til og få kjenne 2 som ville ha meg og tok meg samtidig var deilig og spennende... vil anbefale ekstra mann om mannen din vil prøve trekant! 

Anonymkode: 2864b...538

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og om du vil ha med en mann til f.eks. så burde han være like gira på det

Hva er logikken i det? Hvis en mann fantaserer om trekant med to kvinner, så betyr ikke det at han automatisk er gira på trekant med en annen mann 

Anonymkode: 2bfe7...645

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vil ha trekant m ekstra mann, men han er såpass opptatt av andre kvinner at jeg tror det ville blitt det neste. Den døra åpner vi rett og slett ikke, det får forbli en fantasi.

Anonymkode: db84b...099

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om du kjenner deg usikker så dropp det. Og om du vil ha med en mann til f.eks. så burde han være like gira på det. Ellers er det vel ulike nettsider en kan prøve lykken på. 
K44

Anonymkode: edf0f...c7c

Hvorfor i alle sager burde han også være interessert i en mann til? For et toskete utspill

Anonymkode: 6c806...e1d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har hatt trekant med ekstra dame og med ekstra mann, trekant med ekstra mann var klart det beste! Se mannen med ei dame var ikke så stas... ha tilgang til og få kjenne 2 som ville ha meg og tok meg samtidig var deilig og spennende... vil anbefale ekstra mann om mannen din vil prøve trekant! 

Jeg har hatt bare en trekant med to menn, for det ble en for kjip opplevelse til å ønske å gjenta det, men trekant med to kvinner var så bra at det har jeg hatt med min mann mange ganger, så ulike erfaringer angående slikt. Jeg synes ikke to menn var det minste spennende,  bare to menn som forventet å bli tilfredsstilt av meg. 

Ts, slikt er ikke særlig enkelt å finne. Det er sikkert tusen par som ønsker slikt for hver kvinne som er interessert i å være med på noe slikt med et par. Vi har hatt suksess med å sjekke opp i rl, men det er fordi min mann er så flott og flink til å sjekke kvinner at jeg på fleip kaller ham min musefelle. Et flott vennepar har prøvd i flere år uten å lykkes, fordi mannen ikke er utpreget flott eller sjarmerende. At man har suksess har urettferdig mye med mannen å gjøre. Kvinner er met kresne på hvilken mann de har en seksuell opplevelse med enn hvordan kvinnen er. Kvinnen trenger bare å være hyggelig. 

Anonymkode: 3eedf...8e5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

En ekstra mann er mye lettere å finne 

Anonymkode: 51c9e...ec7

Og hvorfor er det slik, tror du?

- Jeg ønsker meg diamanter til jul!

- Plastperler er mye billigere!

- Å, er det det? Ja, da ønsker jeg meg plastperler i stedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pleier du anbefale heterofile menn å finne seg en mann, hvis de ikke finner seg en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg GRUNDIG om. Har dere klare kjøre-regler? Får han kysse hun andre? Får han komme i hun andre? Går ut i fra at kondom er et must hvis han skal pule dere begge, og at det blir byttet til ny kondom før partnerbytte. Har du kjent på sjalusi før, osv.

Anonymkode: 2dcb3...ad9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært singel hadde jeg glatt blitt med på trekant der jeg finner mannen attraktiv. Dama må være pen, men at jeg er seksuelt interessert i mannen er et must ellers funker det ikke .

Anonymkode: bbbfc...394

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil du ha de bildene i hodet etterpå, han med hun andre dama? 

Anonymkode: 127f3...059

Min FF har en drøm om oss og ei til. Kan være sexy det men jeg er så sjalu å det sa jeg til han også. Jeg bryr meg ikke om han har seg med andre ellers men å se han med ei anna ei, nei takk. 

Anonymkode: 0ef21...a90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker usikker og da dropper du det.

Hadde jeg vært sammen med en som absolutt ville stikke pikken i andre damer så hadde jeg bytta han ut.

Anonymkode: 57a4e...36f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har hatt bare en trekant med to menn, for det ble en for kjip opplevelse til å ønske å gjenta det, men trekant med to kvinner var så bra at det har jeg hatt med min mann mange ganger, så ulike erfaringer angående slikt. Jeg synes ikke to menn var det minste spennende,  bare to menn som forventet å bli tilfredsstilt av meg. 

Ts, slikt er ikke særlig enkelt å finne. Det er sikkert tusen par som ønsker slikt for hver kvinne som er interessert i å være med på noe slikt med et par. Vi har hatt suksess med å sjekke opp i rl, men det er fordi min mann er så flott og flink til å sjekke kvinner at jeg på fleip kaller ham min musefelle. Et flott vennepar har prøvd i flere år uten å lykkes, fordi mannen ikke er utpreget flott eller sjarmerende. At man har suksess har urettferdig mye med mannen å gjøre. Kvinner er met kresne på hvilken mann de har en seksuell opplevelse med enn hvordan kvinnen er. Kvinnen trenger bare å være hyggelig. 

Anonymkode: 3eedf...8e5

DA hadde du treff med feil menn, du skal ikke tilfredsstille de, de skal tilfredsstille DEG!!! 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...