AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Leste noe i en annen tråd som fikk meg til å undre litt. Hvordan er det egentlig dere menn rangerer(?) og forholder dere til hverandre utifra sosio-økonomisk status? Er det så enkelt og overfladisk som at penger + inflytelse + fin dame = "han liker jeg 😀" ? Anonymkode: a41f2...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det handler jo om evner, relativ makt, innflytelse og personlighet/emosjonell modenhet. Jeg fanger opp ganske raskt om en mann er en kapabel fyr eller om han bare har en dominerende/narsissistisk personlighet uten noe arsenal til å faktisk utrette noe som helst. Sistenevnte har som regel et enormt behov for å prate, prate, prate og skryte på seg masse falske meritter som i realiteten er titler og oppnåelser uten innhold. Instagram- og TikTok-generasjonen er veldig preget av individer som ikke forstår at online-personaen ikke er deres faktisk identitet. De oppfører seg ofte som små barn, ansikt til ansikt, fordi de forventer å bli behandlet som online-fantasien de har om seg selv. Men det skjer jo naturligvis ikke, fordi det såpass stor mismatch mellom skuespillet på nett og hvem de faktisk er i virkeligheten. Det gjør dem ofte forbannet, fordi de blir påminnet om at de egentlig er lavstatus. Håper du ble litt klokere. Anonymkode: 86956...eef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå