AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Er det noen flinke folk her som er gode på å vaske dusjkabinettet? Når jeg googler finner jeg råd om vaskemidler og hva slags klut man skal bruke. Men det jeg sliter med er å komme til i krinkler og kroker. I hjørnene, i overgangene mellom list og vegg osv. Jeg har et eldre dusjkabinett hvor dørene skyves langsmed to faste vegger, jeg kommer ikke skikkelig til bak den ene, samme hva slags posisjon døra står i. Jeg har lyst til å skifte ut kabinettet, men jeg er uansett nødt til å bli bedre på det med nytt. Anonymkode: 16d6f...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg vasker med tannbørste i kriker og kroker. Anonymkode: 9788f...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Jeg blander én del eddik og to tredjedeler Zalo og sprayer det på dusjkabinettet eller påfører med en svamp. Lar det virke en liten stund og så spyler jeg det av med varmt vann eller bruker svamp/ oppvaskbørste til å vaske inn i kroker og kriker. Det er miljøvennlig, ikke farlig å innånde og det blir skinnende rent. Anonymkode: 89a42...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Jeg bruker denne og en sånn. Går som en lek! Anonymkode: 9b4d9...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det noen flinke folk her som er gode på å vaske dusjkabinettet? Når jeg googler finner jeg råd om vaskemidler og hva slags klut man skal bruke. Men det jeg sliter med er å komme til i krinkler og kroker. I hjørnene, i overgangene mellom list og vegg osv. Jeg har et eldre dusjkabinett hvor dørene skyves langsmed to faste vegger, jeg kommer ikke skikkelig til bak den ene, samme hva slags posisjon døra står i. Jeg har lyst til å skifte ut kabinettet, men jeg er uansett nødt til å bli bedre på det med nytt. Anonymkode: 16d6f...73d Tannbørste. Eller fiske børste som er lang og smal. I stede for skippertaks vask bør du drive jevnlig vedlikehold vask. Da varer og dusjkabinettet lengre. Nruker svanemerket Sunlight og bomullsklut og vasker jevnlig. Kabinettet er like fint som nytt. Anonymkode: 0d6cd...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå