AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva gjør man egentlig? Er så forbanna sur etter vedkommendes nyeste påfunn og gleder meg bare til den dagen hen ikke eksisterer lenger. For å være helt ærlig er jeg redd for denne personen og for hva hen kan finne på, og jeg ønsker egentlig ikke kontakt, men for mine barn og familiefredens skyld holder jeg ut. Er så bitter for alt denne personen har gjort mot barna sine fra tidlig alder. Det er ikke snakk om vold eller overgrep, mer en veldig ustabil personlighet som har ført til det ene og det andre. Verst av alt er det vel at hen forsvant fra livene våre i ti år for så å komme tilbake og forvente at hen skal være likestilt med forelderen som alltid har vært der for oss. Har lyst å skylle alt sinnet jeg bærer på over på denne personen, men jeg vet at det ikke er noe lurt. Kan man få offentlig psykolog i sånne tilfeller? Har et stort behov for å prate med noen utenforstående, noen som kan være litt objektive. Anonymkode: 77ac1...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå