AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Skrevet 15. desember 2024 Ser etter sovesofa til et barne- og etter hvert ungdomsrom slik at de kan sitte der når de ser tv i stedet for å sitte i stua. Men de sovesofaene jeg har sett på virker veldig tungvinte. Finnes det noen som har madrass inni så det bare er å slå den ut? Samtidig som den er så god at den er for hverdagsbruk, og ikke bare for sjelden bruk som gjesteseng? Anonymkode: 934a9...cb2
NettoppJa Skrevet 15. desember 2024 #2 Skrevet 15. desember 2024 Vi har denne til tv/ungdomsrommet https://www.ikea.com/no/no/p/landskrona-3-seters-sovesofa-gunnared-lys-gronn-tre-s79491284/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Gads&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAmfq6BhAsEiwAX1jsZ1pFEXilVYhuDrooXpnT0axFPoho6HJNBl-TTQzIo2AaqcplxB5zfRoCDiUQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Jeg syns den er litt hard å sitte i, men de unge elsker den! Uansett er den superenkel å gjøre om til seng, bare dra ut underdelen og vippe ut madrassen. Er også oppbevaring under til puter, sengetøy etc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #3 Skrevet 16. desember 2024 Hovden! Beste sovesofaen som finnes! (Som jeg har prøvd) Anonymkode: 88a28...92a
newman01 Skrevet 16. desember 2024 #4 Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hovden! Beste sovesofaen som finnes! (Som jeg har prøvd) Anonymkode: 88a28...92a Det håper jeg da virkelig, for den kostet. 23k på tilbud for en liten treseter
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #5 Skrevet 16. desember 2024 Sovesofaer er dessverre veldig ofte et resultat av "minste felles multiplum". De er gjerne både harde å sitte i og harde og vonde å sove på (det hjelper litt med overmadrass da...). Anonymkode: df1ba...91c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #6 Skrevet 16. desember 2024 Jeg har hatt ikea holmsund med sjeslong til hverdagsbruk i stue i 7-8 år, og liker den godt. Det er bare trekke ut bunnen, så har man dobbeltseng. Anonymkode: 86cc7...946
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #7 Skrevet 16. desember 2024 Tusen takk for veldig fine tips! Alle disse har madrass som kan ligge i så man ikke må re opp daglig, bare putte inn sengen? Anonymkode: 934a9...cb2
Herre min herreman Skrevet 16. desember 2024 #8 Skrevet 16. desember 2024 Ja, jeg skjønner hva du mener! Mange av de sovesofaene man finner er enten kjempetunge eller vanskelige å gjøre om til seng. Men det finnes absolutt alternativer som både er enkle å bruke og komfortable nok for hverdagsbruk. Du kan finne sovesofaer med madrass inni som rett og slett er superenkle å slå ut – nesten som en vanlig seng! Det du bør lete etter er for eksempel en "pull-out" sofa, hvor du bare trekker ut madrassen, og det er klart. Flere merker lager slike sofaer med både komfort og enkelhet i tankene. Husk på at sjeselonger eller sovesofaer med pocketfjærer eller memory foam ofte gir bedre komfort for langvarig bruk enn de billigere alternativene med skum. Det kan være verdt å sjekke ut møbelbutikker som Ikea, Bohus eller Skeidar, som har gode alternativer for både pris og kvalitet. .
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #9 Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for veldig fine tips! Alle disse har madrass som kan ligge i så man ikke må re opp daglig, bare putte inn sengen? Anonymkode: 934a9...cb2 Mener du at sovesofaen skal brukes som både hverdagssofa og hverdagsseng? Anonymkode: 86cc7...946
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå