AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg trenger sårt hjelp fra dere som er i avstandsforhold. Jeg er ferdig utdannet og jobber med det som han jeg dater utdanner seg som. Så vi har det til felles. Jeg er 28 og han er 31 og han blir ferdig med studiet om 2 år.Vi har nå datet i 3 måneder og jeg begynner å bli usikker på om det blir oss. Jeg var i et avstandsforhold med ex-en min og jeg forstod ikkje hva folk mente med at avstandsforhold var vanskelig. Vi FaceTimet en time hver dag og sendte tekstmeldinger kontinuerlig. (Til info var det jeg som gjorde det slutt fordi han sendte ugreie meldinger med jenter) Han jeg dater nå ville bli sammen etter 1 1/2 måned, men jeg føler vi ikke kjenner hverandre. Han er i telefonen med søstra si hver dag for eksempel, men ringer aldri meg. Han forteller meg ikke at han plutselig ikke kan komme en dag fordi han må studere med klassekamerater. Det skjer ikke ofte. Men skjedde nå nylig. Kommunikasjonen er helt på tryne. Jeg har tatt dette opp. At jeg kunne ønske han skrev mer som han gjorde på Tinder. Men det er fortsatt minimalt og overfladisk kontakt. kan jeg si til han at jeg synes kommunikasjon vår i avstand er helt på tryne? Han har tross alt vert sammen med noen i 5 år. Han må jo ha lært å kommunisere? jeg vil si vi har det fint når vi er sammen, men det blir i helgene. Av og til må han jobbe mens jeg er der. Så vi blir aldri skikkelig kjent. Anonymkode: e2d0f...a4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Kan du ikke bare ringe han? Anonymkode: 78eb5...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trenger sårt hjelp fra dere som er i avstandsforhold. Jeg er ferdig utdannet og jobber med det som han jeg dater utdanner seg som. Så vi har det til felles. Jeg er 28 og han er 31 og han blir ferdig med studiet om 2 år.Vi har nå datet i 3 måneder og jeg begynner å bli usikker på om det blir oss. Jeg var i et avstandsforhold med ex-en min og jeg forstod ikkje hva folk mente med at avstandsforhold var vanskelig. Vi FaceTimet en time hver dag og sendte tekstmeldinger kontinuerlig. (Til info var det jeg som gjorde det slutt fordi han sendte ugreie meldinger med jenter) Han jeg dater nå ville bli sammen etter 1 1/2 måned, men jeg føler vi ikke kjenner hverandre. Han er i telefonen med søstra si hver dag for eksempel, men ringer aldri meg. Han forteller meg ikke at han plutselig ikke kan komme en dag fordi han må studere med klassekamerater. Det skjer ikke ofte. Men skjedde nå nylig. Kommunikasjonen er helt på tryne. Jeg har tatt dette opp. At jeg kunne ønske han skrev mer som han gjorde på Tinder. Men det er fortsatt minimalt og overfladisk kontakt. kan jeg si til han at jeg synes kommunikasjon vår i avstand er helt på tryne? Han har tross alt vert sammen med noen i 5 år. Han må jo ha lært å kommunisere? jeg vil si vi har det fint når vi er sammen, men det blir i helgene. Av og til må han jobbe mens jeg er der. Så vi blir aldri skikkelig kjent. Anonymkode: e2d0f...a4c Noen er bare ekstremt dårlige på tekst og skjønner ikke konseptet med å ringe selv. Han jeg er sammen med er elendig på det. Du må bare snakke om det, og håpe at han vil prøve å bli bedre. Men det er ikke sikkert han blir det, for det er som å be noen få en annen naturlig hårfarge. Eneste som får meg til å innse at "det er oss" med typen er når vi er sammen over tid, og da er jo ikke tekst/ringing viktig. Anonymkode: 19458...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå