AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Hva er ting i hverdagen som du ikke er god på og som du skulle ønske du var bedre på? Anonymkode: 7c8f0...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Rydde og vaske. Er god når jeg gidder, men det er såååå kjedelig Anonymkode: d2e38...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Matlaging. Anonymkode: dc8b3...7e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Komme meg over dørstokkmila, og ut på løpetur. Alt mannen heldigvis fikser; ta ut søppel, rense sluk, ta kattedo... Jeg brekker meg av slikt, så "lider" når han er på reise og jeg må ta det. Skulle gjerne kunnet litt basic snekkring/elektro. Kan henge opp en lampe og sette sammen en hylle og slik. Og så skulle jeg ønske jeg hadde kunnet alt jeg kan har måttet lære meg som voksen mye før. Ikke et vondt ord om mine foreldre, men jeg tror ikke barn har vondt av å være med på kjøkkenet, være med å skifte dekke, bli fortalt at vinduer må smøres - og hvordan. Anonymkode: fd682...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 Matlaging. Jeg skulle ønske jeg likte å lage mat, at det var noe jeg syntes var gøy, men jeg synes det er ulidelig kjedelig. Så da er det rent pliktløp hver eneste dag. Av og til såpass at jeg gruer meg til middag, for da må jeg kjøpe inn og lage mat, og ikke minst tenke over hva jeg skal spise. Og siden jeg synes det er så kjedelig har jeg aldri overskudd til å prøve å lære mer. Jeg bruker selvsagt heller den tiden på å sette meg inn i ting jeg synes er morsomt og interessant. Anonymkode: 298b2...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå