Lislangel Skrevet 5. november Forfatter #101 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Medkjensle i sorga❤️ Har du søkt om barnepensjon? Veit om andre som ikkje har fått informasjon om denne muligheten, så vil berre tipse deg om den i tilfelle.. https://www.nav.no/barnepensjon Anonymkode: 9d40b...d76 Hei🙂 Barnepensjon, utvida barnetrygd og omstillingstønad var noe av det første jeg søkte🙂 heldigvis ble alt innvilget 🙂 9
AnonymBruker Skrevet 6. november #102 Skrevet 6. november Lislangel skrev (5 timer siden): Nå begynner hodet mitt å skjønne at jeg er alene, at han er borte for altid. Livet som vi sakte men sikkert bygde opp sammen plutselig ble borte. Dagene er ikke lette nå. Og lettere blir de ikke fremover. Nå står både farsdag og bursdagen han sin for tur. Begge på samme dag. Min bursdag står også for tur, vil noen huske meg. Snart så er det 1 års dagen også, så kommer jul. Greier å holde meg oppe, foreløpig for gutta sin del. Alt er bare helt jævlig. Savner å ha en armkrok å sette meg i, føle meg trygg og tatt vare på. Savner å legge meg tett inntil, og bare bli holdt rundt. Savner den intimiteten. Savner alt. Latter, smil, glede. Gleder meg til ALT blir lettere å leve med. Eldstemann er også inni en periode med trass og det å bestemme selv. Merker han tror det er han som bestemmer. Men det er det jo ikke. Alt er bare tungt. Men blir nok bedre etterhvert som åra går. Kjære deg. Har lyst å gi deg en god trøsteklem ❤️🩹 Det er ikke lenge siden jeg var i dine sko, og har nettopp vært gjennom 2 års dagen for samboers død. Han hadde bursdag uken før han døde, så hele oktober og november er preget av hans bursdag, datoen han døde, datoen for bisettelsen og datoen for nedsetting av urnen. Alle disse vonde dagene var bare en tåke, og advent/ julen enset jeg ikke. Bursdagen til jentungen og min bursdag er verre å gå gjennom enn hans bursdag, fordi vi merker så godt at han mangler. Disse dagene dette året har vært bedre, men veldig numment. Jeg venter også på at noe skal skje, og fantaserer at dette er midlertidig, men det er det ikke. Anonymkode: 94d76...b9e 9
HMK Skrevet 6. november #103 Skrevet 6. november Lislangel skrev (17 timer siden): Nå begynner hodet mitt å skjønne at jeg er alene, at han er borte for altid. Livet som vi sakte men sikkert bygde opp sammen plutselig ble borte. Dagene er ikke lette nå. Og lettere blir de ikke fremover. Nå står både farsdag og bursdagen han sin for tur. Begge på samme dag. Min bursdag står også for tur, vil noen huske meg. Snart så er det 1 års dagen også, så kommer jul. Greier å holde meg oppe, foreløpig for gutta sin del. Alt er bare helt jævlig. Savner å ha en armkrok å sette meg i, føle meg trygg og tatt vare på. Savner å legge meg tett inntil, og bare bli holdt rundt. Savner den intimiteten. Savner alt. Latter, smil, glede. Gleder meg til ALT blir lettere å leve med. Eldstemann er også inni en periode med trass og det å bestemme selv. Merker han tror det er han som bestemmer. Men det er det jo ikke. Alt er bare tungt. Men blir nok bedre etterhvert som åra går. Jeg kjenner deg ikke, men tenker ofte på deg etter å ha lest tråden din her det siste året. Når har du bursdag? 1 4
Lislangel Skrevet 6. november Forfatter #104 Skrevet 6. november ❤️❤️ 12 november har jeg bursdag, han hadde 9 november. 5
Lislangel Skrevet 6. november Forfatter #105 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjære deg. Har lyst å gi deg en god trøsteklem ❤️🩹 Det er ikke lenge siden jeg var i dine sko, og har nettopp vært gjennom 2 års dagen for samboers død. Han hadde bursdag uken før han døde, så hele oktober og november er preget av hans bursdag, datoen han døde, datoen for bisettelsen og datoen for nedsetting av urnen. Alle disse vonde dagene var bare en tåke, og advent/ julen enset jeg ikke. Bursdagen til jentungen og min bursdag er verre å gå gjennom enn hans bursdag, fordi vi merker så godt at han mangler. Disse dagene dette året har vært bedre, men veldig numment. Jeg venter også på at noe skal skje, og fantaserer at dette er midlertidig, men det er det ikke. Anonymkode: 94d76...b9e ❤️❤️❤️❤️ trøsteklem til deg også❤️❤️ Kjenner livet er hardt til tider. 3
Lislangel Skrevet 10. november Forfatter #106 Skrevet 10. november Da var både farsdag og bursdagen ferdig. Dagen i går gikk jo forsåvidt greit, værste reaksjon kom idag. Er så jævlig langt nede nå... føler meg helt alene, har skrudd av ALT av lys i huset og ute. Vil bare sitte I mørket, føler mørket hat blitt en del av meg nå. Nå gruer jeg meg bare til onsdag. Prøver så godt jeg kan å.ikke vise andre hvordan jeg har det. Har sagt til ei venninne hvordan jeg har det. Ellers ingen andre. Håper folk husker meg. Høres kansje egoistisk ut nå. Men alt jeg tenker på er jo bare ungene. Synes ting er vanskelig. Føler meg veldig liten, og faktisk ubetydelig. 14
KoopaTroopa Skrevet 10. november #107 Skrevet 10. november Lislangel skrev (9 minutter siden): Da var både farsdag og bursdagen ferdig. Dagen i går gikk jo forsåvidt greit, værste reaksjon kom idag. Er så jævlig langt nede nå... føler meg helt alene, har skrudd av ALT av lys i huset og ute. Vil bare sitte I mørket, føler mørket hat blitt en del av meg nå. Nå gruer jeg meg bare til onsdag. Prøver så godt jeg kan å.ikke vise andre hvordan jeg har det. Har sagt til ei venninne hvordan jeg har det. Ellers ingen andre. Håper folk husker meg. Høres kansje egoistisk ut nå. Men alt jeg tenker på er jo bare ungene. Synes ting er vanskelig. Føler meg veldig liten, og faktisk ubetydelig. Kjære deg, all medfølelse til deg❤️ Skulle ønske du kunne vise til flere hvordan du har det, men skjønner at det ikke er lett heller. Men det er jo fremdeles ikke lenge siden, så ikke rart du fremdeles har det veldig vanskelig.❤️ 2
forkjølajente Skrevet 10. november #108 Skrevet 10. november Føler veldig med deg, ingen tvil om at du har det fryktelig vanskelig. Og det er forståelig. Går du til psykolog? Hvis ikke, kunne det vært en idé? Kan være fint å ha en "utenforstående" å dele tanker med. 1 1
HMK Skrevet 11. november #109 Skrevet 11. november Gratulerer med dagen din i dag @Lislangel! Måtte du få både kake og gaver fra dine nærmeste. Og i tilfelle ikke så vet du at noen tenker på deg i Drangedal. ❤️ 2
Lislangel Skrevet 12. november Forfatter #110 Skrevet 12. november HMK skrev (6 timer siden): Gratulerer med dagen din i dag @Lislangel! Måtte du få både kake og gaver fra dine nærmeste. Og i tilfelle ikke så vet du at noen tenker på deg i Drangedal. ❤️ Tusen takk🥰🥰
Lislangel Skrevet 12. november Forfatter #111 Skrevet 12. november forkjølajente skrev (På 11.11.2025 den 0.01): Føler veldig med deg, ingen tvil om at du har det fryktelig vanskelig. Og det er forståelig. Går du til psykolog? Hvis ikke, kunne det vært en idé? Kan være fint å ha en "utenforstående" å dele tanker med. Har ikke gått til psykolog enda. Tanken er der, men steget er veldig vanskelig å ta. Da jeg føler jeg ikke har tid til det😔 2
Maskopi Skrevet 12. november #112 Skrevet 12. november Gratulerer med dagen ❤️ Tråden din har gjort stort inntrykk på meg, og jeg er glad jeg droppet innom akkurat i dag når det er din dag ❤️ Håper du får en fin dag og at de rundt deg varter deg opp ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #113 Skrevet 12. november Gratulerer med dagen håper du bruker dagen på å samle sammen de du trenger rundt deg ❤️ Det er et godt påskudd for kontakt. Anonymkode: 99f53...aa9
AnonymBruker Skrevet 12. november #114 Skrevet 12. november Gratulerer med dagen ❤️ Anonymkode: 130e7...67e
AnonymBruker Skrevet 12. november #116 Skrevet 12. november Gratulerer med dagen 😊 Anonymkode: 85831...0d5
AnonymBruker Skrevet 12. november #117 Skrevet 12. november Dette er din bursdag. Bruk den som du vil. Som gjør deg godt. Kanskje kjøpe deg en bok? Finnes en bok om livssorg, når livet ikke ble som en hadde tenkt. Kanskje det er en god gave til deg selv? Av samme forfatter er boka om livsglede, kanskje den er noe for deg om en liten stund, når sorgprosessen er kommet litt lengre. Sender deg masse varme tanker, fra en helt ukjent som heier på deg! Anonymkode: d2749...dcc 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #118 Skrevet 12. november 🎈🎈Gratulerer så mye med dagen 💐🙂 Hilsen en dame fra Bergen , som har veldig medfølelse og sympati med deg 🥰Håper du og barna får en koselig ettermiddag sammen og at det blir en liten feiring 🙂❤️ Anonymkode: f1d18...bf0 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #119 Skrevet 12. november Gratulerer så mye med dagen! 😀 Håper du har en fin dag! Ta godt vare på deg selv! Jeg er sikker på at mannen din ville ha sett hvor mye du får til og vært veldig stolt av deg. Håper du etter hvert finner ut hvordan du kan få et godt liv til tross for at det ikke ble som forestilt. Det vil snu! Vi er mange som tenker på deg her! Anonymkode: 36586...bff 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #120 Skrevet 12. november Gratulerer med dagen ❤️ Anonymkode: 97f61...806
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå