makkapakka Skrevet 21. desember 2024 #21 Del Skrevet 21. desember 2024 Tidligere kalte vi dette penisforlenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #22 Del Skrevet 21. desember 2024 For mange er bil lidenskap og pengeplassering på lik linje med kunst. Jeg kjøper de bilene jeg liker, vurdert utifra historie, tekniske løsninger, utseende og bruker de til turer i inn og utland og har gjennom årene blitt kjent med mange spennende mennesker via denne hobbyen. Bor litt utenfor Oslo, kjører en vanlig stasjonsvogn i det daglige og de færreste i nærområdet vet hva slags biler jeg har i garasjen hjemme. Dette gir meg mye mer livskvalitet enn å stadig flytte, pusse opp (Har hus på 150 kvm, total renovert i 2015 - 2017 + garasje på ca 160 kvm) eller hytte som stadig må besøkes for å få vedlikeholdt den. Anonymkode: 1d32a...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #23 Del Skrevet 21. desember 2024 makkapakka skrev (1 time siden): Tidligere kalte vi dette penisforlenger.. Så de med billige kjedelige biler har stor penis da? Det utsagnet der oser av misunnelighet 🤣 Anonymkode: 88bbc...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #24 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 5.54): Tenker det er idiotisk å kjøpe så dyre biler. Uansett hva man tjener. Anonymkode: aa7d9...8e9 Hvorfor det? 🤔 Anonymkode: 252ca...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #25 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg tenker det er harry. Men folk gjør selvsagt hva de vil. Anonymkode: 8f626...b46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #26 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg tenker mest på hva slags farge den neste sportsbilen min skal ha. Anonymkode: 1d32a...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #27 Del Skrevet 25. desember 2024 At han prøver å få oppmerksomheten til de yngre eller en stor mengde med damer eller menn utifra hvem han liker. Anonymkode: 5511e...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sproffen Skrevet 25. desember 2024 #28 Del Skrevet 25. desember 2024 De fleste jeg har snakka med som kjører slike biler er som regel høye på seg selv. Ikke folk jeg har stor interesse av å prate med. Dette er selvfølgelig helt min subjektive mening, og folk må jo få gjøre hva de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #29 Del Skrevet 25. desember 2024 Må innrømme at jeg også ser det som et forsøk på å få en penisforlenger (jeg er kvinne). De jeg kjenner som har slike biler er det bare en som jeg vet ikke har noen annen hensikt med bilen enn at han selv liker akkurat den bilen. Men han har råd til å kjøpe slike biler, og han bruker den ikke til å sjekke opp damer i noen aldre, tvert imot toner han ned sin rikdom på alle måter ellers, bortsett fra bilen. Stort sett går han dit han skal, har et fornuftig forbruk eller. Anonymkode: a07cb...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #30 Del Skrevet 26. desember 2024 man håper jo på at det er en kuling i bilen da i går så jeg en liten gnom i en slik bil da, det var litt sånn: whyyy? hvorfor vil du deg selv så vondt.. hehe 😅 Anonymkode: 1b837...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 22.25): Jeg tenker det er harry. Men folk gjør selvsagt hva de vil. Anonymkode: 8f626...b46 Harry faktisk 🤣 Er mer sossete vel..... Anonymkode: 3df58...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå