AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Mens man spiser lunsj, på felleskjøkkenet og ellers der det måtte passe en? Ordentlig snuting av snørr i papir? Og ikke vaske hender etterpå? Jobber i helsevesenet Anonymkode: 52653...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Synes ikke det er innafor noen steder untatt hjemme. Går alltid på do om jeg skal snyte meg i offentlighet. Anonymkode: 20ede...02a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er lærer, gjør det hele tiden. Har ikke noe sted å skjule meg og kan ikke forlate rommet. Snur meg, da. Og tar en antibacpump etterpå, om jeg har. Anonymkode: 44039...888 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er lærer, gjør det hele tiden. Har ikke noe sted å skjule meg og kan ikke forlate rommet. Snur meg, da. Og tar en antibacpump etterpå, om jeg har. Anonymkode: 44039...888 Så mens dine kollegaer spiser sin lunsj, så er du i samme rom og snyter deg? Du kan ikke gå i å utsiden av døren/ toalett å gjøre det? Anonymkode: 52653...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Vaske hender etterpå tenker jeg en bør en gjøre uansett om noen ser deg eller ei, såfremt det er mulighet for det, eller antiback. Men altså, hva er alternativet da? At snørret renner nedover, for det er jo appetittvekkende Snyter meg på bussen og offentlig ved behov. Det er alt for mange som snufser snåttet inn, og inn og inn og inn igjen uten at det fungerer bare for at de ikke skal snyte seg, ren ekkel idioti med en lyd som er langt mer nasty for hvert snufs. Men er det et toalett rett i nærheten så tar jeg det der men lager meg ikke noe sak av at andre pusser nesen sin i mitt nærvær. Anonymkode: 10ae9...972 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker det kommer seg an på så mye. På en kontorpult hvor snytepapiret går rett i søppela og hender sprites så er det ok. Inne i kantina over buffeten, not so much. Foran pasient med nedsatt immunforsvar eller åpent sår? Nei. Har hatt lege som tørket nesa si foran meg og deretter spritet hender. Tenkte at hvis legen mener det er innafor så er det vel det. Jeg var der for oppfølging 1 mnd etter hjernerystelse. Anonymkode: fb6be...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så mens dine kollegaer spiser sin lunsj, så er du i samme rom og snyter deg? Du kan ikke gå i å utsiden av døren/ toalett å gjøre det? Anonymkode: 52653...c1f Sannsynligjeten er enormt stor oe at denne læreren nesten aldri spiser lunsj i fred og ro med andre voksne, men gjør det i et klasserom med 20 elever og lurer på når hen skal få gått på do neste gang. Anonymkode: fb6be...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sannsynligjeten er enormt stor oe at denne læreren nesten aldri spiser lunsj i fred og ro med andre voksne, men gjør det i et klasserom med 20 elever og lurer på når hen skal få gått på do neste gang. Anonymkode: fb6be...5bb Det er veldig ekkelt hvis læreren drar skikkelig til foran elever sOm sitter og spiser, skjønner at de mister appetitten da. En lærer får vel lov til å gå ut i 30 sekunder å snyte nesen, det er ikke slik at en lærer ikke kan UNDER NOEN OMSTENDIGHETER være rett på utsiden av døren i maks 30 sekunder? Men, gjør en lærer det også foran kollegaer? Anonymkode: 52653...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så mens dine kollegaer spiser sin lunsj, så er du i samme rom og snyter deg? Du kan ikke gå i å utsiden av døren/ toalett å gjøre det? Anonymkode: 52653...c1f Haha! Jeg spiser lunsj i klasserommet med 28 elever. Jeg har ikke lov å forlate dem uten tilsyn. Bare jeg snur meg 180 grader er jeg fucked, jeg går ikke ut døra med mindre det er verdt å bruke resten av timen på å roe dem. Pausen min er å gå på do på andre siden av skolen og drikke vann eller kaffe, men 4 av 5 dager blir den avbrutt av noen som trenger trøst eller reguleringsstøtte. Jeg regner "jobb" som klasserom, og svarer deretter. Og ja, må jeg snyte meg i lunsjen, så må jeg det. 😊 Anonymkode: 44039...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha! Jeg spiser lunsj i klasserommet med 28 elever. Jeg har ikke lov å forlate dem uten tilsyn. Bare jeg snur meg 180 grader er jeg fucked, jeg går ikke ut døra med mindre det er verdt å bruke resten av timen på å roe dem. Pausen min er å gå på do på andre siden av skolen og drikke vann eller kaffe, men 4 av 5 dager blir den avbrutt av noen som trenger trøst eller reguleringsstøtte. Jeg regner "jobb" som klasserom, og svarer deretter. Og ja, må jeg snyte meg i lunsjen, så må jeg det. 😊 Anonymkode: 44039...888 Men, ville du gjort det hvis du hadde hatt anledning til å spise lunsj med dine kollegaer? Eller under maten på et julebord? Du skjønner poenget..? Anonymkode: 52653...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunnfjording Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Helt greit at det finnes situasjoner der folk må, men synes den uhemmede snytingen overalt og spesielt i spiselokaler er jævlig disgusting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Sunnfjording skrev (Akkurat nå): Helt greit at det finnes situasjoner der folk må, men synes den uhemmede snytingen overalt og spesielt i spiselokaler er jævlig disgusting Eng her På min arbeidsplass så er det en som til og med har fått tilsnakk om dette av leder, men som likevel går rundt og snyter og snørret hvor enn det passer vedkommende. Helt merkelig Anonymkode: 52653...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, ville du gjort det hvis du hadde hatt anledning til å spise lunsj med dine kollegaer? Eller under maten på et julebord? Du skjønner poenget..? Anonymkode: 52653...c1f Spørsmålet var om det er innafor å snyte seg foran andre i lunsjen på jobb. Jeg svarte på det. I min situasjon er det det synes jeg. Mener at det handler om omstendigheter. Kan man unngå det, gjør man jo det. Men det er mange situasjoner hvor arbeidere i det ganske land ikke bare kan reise seg og gå når som helst, selv om man spiser. Betalt lunsj er ikke uvanlig. Heller snyt enn heisen. Og heller "fange" med papir enn å blåse hardt. Anonymkode: 44039...888 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Mens man spiser lunsj, på felleskjøkkenet og ellers der det måtte passe en? Ordentlig snuting av snørr i papir? Og ikke vaske hender etterpå? Jobber i helsevesenet Anonymkode: 52653...c1f Snyte deg gjør du på wc, og du vasker hendene etterpå. Uansett hvor du jobber eller om du er hjemme. Snytepapiret/dopapiret du har snytt deg i kaster du i do, og spyler etter deg. Var en annen tråd her inne i høst, der ts samlet snytepapiret på salongbordet, det er det verste jeg har lest om snytepapir. Hadde aldri blitt tolerert her i huset. Ungene får en søppelpose hengt/tapet fast på senga, og en dorull i senga når de er pjusk. Anonymkode: 7c809...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå