AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #101 Del Skrevet 22 timer siden mommyaka skrev (4 minutter siden): Nei..,1300 for alle. Ja der e gjennomtenkt da vi vet at alle vil ha disse... Alle i familien vil ha disse..ellers hadde vi ikke holdt på i 12 år. Men da er det jo ikke noe problem i ditt tilfelle, og du trenger ikke føle at gaven din blir tråkka på av random folk på nett. Du vet jo selv best hva dine mennesker ønsker seg og setter pris på! 😊 Men denne tråden starta vel med at noen får slike kalendere med bilder av til og med venninners barn, og det blir nok litt for dumt i de fleste tilfeller. Men for all del, det er sikkert noen som liker det. Anonymkode: c8364...e9a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22 timer siden #102 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er det jo ikke noe problem i ditt tilfelle, og du trenger ikke føle at gaven din blir tråkka på av random folk på nett. Du vet jo selv best hva dine mennesker ønsker seg og setter pris på! 😊 Men denne tråden starta vel med at noen får slike kalendere med bilder av til og med venninners barn, og det blir nok litt for dumt i de fleste tilfeller. Men for all del, det er sikkert noen som liker det. Anonymkode: c8364...e9a Enig.. jeg har 2 venner med barn..hadde aldri gitt disse da vi er ikke så gode venner he he..de gir heller ikke meg kalender med deres barn:) Mrm veldig hyggelig å få julekort med bilde av barna da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #103 Del Skrevet 22 timer siden Så mange som hater kalendere her😳 Jeg får kalender av en venninne barn, og vi setter i alle fall stor pris på deres kalender. Barna våre er venner, og mine barn går stadig og henter kalenderen deres, blar i den og prater om vennene sine. Barna hadde blitt veldig skuffet om vi ikke hadde kalender fra dem lenger, og jeg synes også det er koselig å ha deres kalender hengende i tillegg til vår egen. Anonymkode: e2a21...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #104 Del Skrevet 21 timer siden Jeg er (barnløs, riktig nok) tante. Før fikk jeg sånn kalender hvert år, og hang den med glede opp på jobben. Like å se på bildene og bli minnet på disse to søtingene finnes. De siste årene er det bare besteforeldre som har fått, og det synes jeg faktisk er litt trist 🙃 Tror jeg kunne likt kalendere med venners barn også, men det skjønner jeg at ikke er for alle. Ville ikke gitt det bort selv. Men kan du ikke bare si til venninnen din at du ikke bruker slike kalendere, så hun kan "slippe" å kjøpe til deg? Anonymkode: 397fb...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #105 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi bestilte 16 kalendere i år, vi! Mamma og stefar, pappa og stemor, oss selv, 2 barnløse tanter, svigermor og stesvigerfar, svigerfar, stesvigerfars kjæreste (særboere), 2 barnløse venner, oldeforeldre (4 stk) og den barnløse nabodama som er en slags bonusbestemor. Alle har selv sagt at de håper på å få kalendere. Kjøpte en ekstra, i tilfelle noen kommer med ønske i siste liten, noe som fort kan skje. Vi er nære med begge sider av familien og har stort nettverk ellers også, så det føles helt naturlig at det er mange som vil ha kalendere. Anonymkode: c9354...dbc Stesvigerfar er både sammen med svigermor og har en særboer kjæreste??😂 Anonymkode: 0d4ea...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #106 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stesvigerfar er både sammen med svigermor og har en særboer kjæreste??😂 Anonymkode: 0d4ea...7a3 Skrev en rettelse litt videre i tråden😅 Skulle stå Svigerfars kjæreste! Anonymkode: c9354...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #107 Del Skrevet 7 timer siden Man viser ganske lav sosial intelligens om man gir slike kalendere i gave til venner... Selv som tante synes jeg det er litt voldsomt å ha en slik kalender hengende på veggen, selv om jeg ikke har barn selv. Anonymkode: 58e74...a7f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 6 timer siden #108 Del Skrevet 6 timer siden I vår familie har vi i flere år hatt som tradisjon å gi besteforeldrene kalender med bilder i gave, men dette har jo vært bilder av oss som er barna og barnebarna deres. Hvorfor noen skulle gidde å ha en kalender med bilder av andres barn oppe, den skjønner jeg ikke. Så nei, det er ikke du som er særingen her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå