AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden Jeg bruker ikke slike kalendrer en gang. Jeg bruker mobilen til å huske på ting og ei bok. Så jeg leverer tilbake når jeg fikk kalender av en venn som var kjøpt på butikk. Så sa jeg ifra at slik bruker jeg ikke. Hadde jeg fått med bilder så hadde jeg kasta den. Jeg liker ikke å henge opp slike ting. Har aldri laga av mine barn heller. Anonymkode: bfd40...19c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor i all verden tror du at søskenbarna dine ønsker en familiekalender med bilder av dine unger?? Anonymkode: 899cf...7e0 Helt enig. Slutt med å lage slike kalendrer. Også skal søskenbarnet få det i trynet at hun/han ikke har barn😂😂 nei takk. Anonymkode: bfd40...19c 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikken Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden Hehe, jeg lager hvert år. Men den går til mine foreldre og svigers. Pluss en eldre tante uten barn som har sagt at hun gjerne vil ha. Hadde ikke falt meg inn å gi til noen andre?? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor i all verden tror du at søskenbarna dine ønsker en familiekalender med bilder av dine unger?? Anonymkode: 899cf...7e0 Det er 1 søskenbarn på 50 år og hennes mor på 80 som om elsker disse barna. Vi ser hverandre flere ganger i året. Og søskenbarn har ikke barn selv. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #25 Del Skrevet 16 timer siden Skrev du ikke denne tråden i fjor også? Det er såklart helt absurd å gi noe som helst med bilde av sine egne barn til venner med mindre man har en uvanlig nær relasjon og de har sagt at de ønsker seg det. Anonymkode: 51ee9...a56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 16 timer siden #26 Del Skrevet 16 timer siden mommyaka skrev (41 minutter siden): Det er 1 søskenbarn på 50 år og hennes mor på 80 som om elsker disse barna. Vi ser hverandre flere ganger i året. Og søskenbarn har ikke barn selv. Fordi om de elsker barna trenger de ikke elske kalenderen din, men de er selvsagt alt for høflige til å si noe, akkurat som ts. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Del Skrevet 16 timer siden Slike kalendere går i søpla. Vi vil ikke ha slikt på veggene Anonymkode: ae197...e6e 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 16 timer siden #28 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må først understreke at jeg liker barna til vennene mine, helt oppriktig. Men hvert år får jeg bildekalender til jul. 12 A4 sider med store bilder av barna, av typen som man henger på veggen og kan skrive på. Det er hyggelig å se på bildene, men jeg har ikke så lyst til å ha den kalenderen oppe. Jeg har barn selv, og tantebarn, men venninna mi er veldig opptatt av denne kalenderen og at den henges opp. Jeg har ikke kalender med mine egne barn engang.. Forstår at det er stas til besteforeldre osv, men foreldres venner ? Er det jeg som er særingen her? Anonymkode: fd04a...eab Bildekalender er hyggelig å ha av egne barn, barnebarn eller til nød tante/onkel-barn om man ikke har barn selv. Andre barn om man har en veldig nær relasjon til dem og ikke har egne barn. Men der går vel egentlig grensen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 16 timer siden #29 Del Skrevet 16 timer siden Her fikk svigers da med våres barn og barna til svigerinne mi. Så fikk ei vennine som er fadder til unga. Her laget jeg selv og ikke bestilte på nett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 16 timer siden #30 Del Skrevet 16 timer siden Enkel løsning: Heng den kun opp når hun er på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden Du har jo regelrett kopiert det trolleinnlegget jeg skrev om dette temaet i fjor. Nesten ordrett. Må da kunne forvente litt mer kreativ trolling syns jeg 🧑🎨 Anonymkode: f1e35...87c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 16 timer siden #32 Del Skrevet 16 timer siden Hareena skrev (25 minutter siden): Fordi om de elsker barna trenger de ikke elske kalenderen din, men de er selvsagt alt for høflige til å si noe, akkurat som ts. Hvorfor blir du så negativt om dette. De gleder seg og hinter til vært år om de får nye kalender. Du skjønner noe folk liker faktisk slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skrev du ikke denne tråden i fjor også? Det er såklart helt absurd å gi noe som helst med bilde av sine egne barn til venner med mindre man har en uvanlig nær relasjon og de har sagt at de ønsker seg det. Anonymkode: 51ee9...a56 Nei, det gjorde jeg ikke. Men ut i fra svarene i tråden så er det flere som gir slikt, så antar problemstillingen har vært oppe før. Det virker også som det ikke er "såklart helt absurd" når flere gjør det.. Men til dere andre i tråden, tusen takk for alle svar. Godt å høre at jeg ikke er helt sær som tenker slik jeg gjør. Den havner nok i skuffa i år, med unnskyldningen om egne barn dersom jeg får spørsmål, etter tips fra dere. Jeg orker ikke fornærme venninna mi med å si at jeg ikke er interessert 🙈 Anonymkode: fd04a...eab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har jo regelrett kopiert det trolleinnlegget jeg skrev om dette temaet i fjor. Nesten ordrett. Må da kunne forvente litt mer kreativ trolling syns jeg 🧑🎨 Anonymkode: f1e35...87c Jeg har ikke lest noe her i fjor, beklager om det er for likt. Jeg hadde ingen bruker her da. Anonymkode: fd04a...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #35 Del Skrevet 15 timer siden anonym 4545 skrev (1 time siden): Enkel løsning: Heng den kun opp når hun er på besøk. Nei. De blir i skuffen uansett besøk. Anonymkode: ac32c...571 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #36 Del Skrevet 14 timer siden anonym 4545 skrev (1 time siden): Enkel løsning: Heng den kun opp når hun er på besøk. Hvorfor det? Det betyr jo bare at ts vil fortsette å få sånne gaver når vedkommende ser at kalenderen henger oppe… Anonymkode: 7ac12...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #37 Del Skrevet 14 timer siden Slike kalendere er for spesielt interesserte. Det er en enkel og billig julegave å gi, så endel foreldre tenker nok at de kan gi disse til flere i familien/venner, så slipper de enkelt og billig unna med gavene. Anonymkode: 3d9e6...7f9 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #38 Del Skrevet 14 timer siden Vi lager slike kalendere til besteforeldre. Vi samarbeider med søsknene våre, så det er bilder av alle barn og barnebarn i samme kalender - og alle vi søsken bestiller også en til oss selv. Men å gi til venner eller fjernere slektninger? Det er jo bare rart 😆 Husker jeg fikk innrammede bilder av ungene til ei venninne en gang, de ble lagt i en skuff før de ble kastet etter noen år. Hva skal jeg med det? vi er ikke så nære akkurat… Anonymkode: 253e4...3d1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14 timer siden #39 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Slike kalendere er for spesielt interesserte. Det er en enkel og billig julegave å gi, så endel foreldre tenker nok at de kan gi disse til flere i familien/venner, så slipper de enkelt og billig unna med gavene. Anonymkode: 3d9e6...7f9 Billig? 7 stk koster 1300 kroner..og dette med rabatter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Del Skrevet 14 timer siden mommyaka skrev (4 timer siden): Vi gir slike kalender av barna .men til besteforeldre,en tente og søskenbarn som er i familien og ikke har barn. Men ville ikke gitt der til min venn AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i all verden tror du at søskenbarna dine ønsker en familiekalender med bilder av dine unger?? Anonymkode: 899cf...7e0 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt enig. Slutt med å lage slike kalendrer. Også skal søskenbarnet få det i trynet at hun/han ikke har barn😂😂 nei takk. Anonymkode: bfd40...19c Jeg er faktisk en sånn kusine på ca 50 uten egne barn. Kanskje er jeg kusina til mommyaka, for alt jeg vet Istedenfor å bestemme hva kusina mener, kan det kanskje være interessant å høre fra noen i samme situasjon? Eller er ...7e0 og ...19c mest opptatt av å fordømme uten å lytte? Uansett; jeg synes det er hyggelig å få akkurat den kalenderen med barna til akkurat den ene kusina. Vi har et nærmere forhold enn mange andre slektninger, og jeg er favoritt-tanta til barna, selv om jeg ikke egentlig er tante. Kalenderen henger oppe og er i bruk, og jeg tror jeg ville blitt litt lei meg hvis de hadde fortsatt å lage kalendere, men kuttet ut meg som en av de "faste" kalendermottakerne. Når det er sagt: TS sitt tilfelle er annerledes. Det kommer selvsagt an på hvor nær man er, men å gi bort kalender med barn til noen man IKKE er i familie med, og særlig når den personen har egne barn høres bare merkelig ut. Anonymkode: 43b13...bcf 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå