Gjest gjest elisabeth Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Hei er det noen her som har papillon hund?er på vei å skal kjøpe, er de nydeligste hærligste voffs jeg vet om.gøy å høre om det er flere som har en slik tass
Jaya Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Jeg har ikke papillon nå, men hadde ei nydelig lita tispe av den rasen tidligere. Herlige hunder!
lillesky Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Svigerfar hadde det. Veldig snill og rolig hunderase. Husk at de har mye pels og trenger derfor mye pelsstell. Men pelsen er veldig myk og deilig å kose med! Rasen er veldig sosial, og liker mennesker godt.
Gjest 2324 Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 (endret) Veldig snill og rolig hunderase. ← Vel, vi har en papillon, og den er snill som dagen er lang, men rolig er den langt derifra, totalt hyperaktiv passer nok bedre. Endret 2. mars 2006 av Milah
lillesky Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Vel, vi har en papillon, og den er snill som dagen er lang, men rolig er den langt derifra, totalt hyperaktiv passer nok bedre. ← Varierer kanskje da? Svigerfar sin var veldig rolig og lat (tipse)!
Gjest 2324 Skrevet 2. mars 2006 #8 Skrevet 2. mars 2006 Ja det gjør nok det.. Ikke at jeg tror vår er representativ, for han er til tider ekstrem.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 Ja det gjør nok det.. Ikke at jeg tror vår er representativ, for han er til tider ekstrem. ← Understimulert?
Gjest 2324 Skrevet 2. mars 2006 #10 Skrevet 2. mars 2006 Understimulert? ← Nei, det er han ikke. Han har rett og slett masse energi.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #11 Skrevet 3. mars 2006 Ingen over ingen ved siden..:=) Engelsk Cocker Spaniel e best..:=)
LilleMy28 Skrevet 5. mars 2006 #12 Skrevet 5. mars 2006 Vi hadde papillon som familiehund fra jeg var 8 år, det var verdens beste hund! Den er ganske aktiv, vil nok muligens bli veldig bjeffete og rampete viss de ikke får nok tur og psykisk stimuli. De er veldig lette å dressere og elsker agility, så selv om de ser ut som en "veske-hund" er de ikke det. Og de kan bli ganske gneldrete viss de ikke blir dressert skikkelig. Men med aktivitet, lek og dressur er det en av de beste hunderasene syns jeg da. De er også skikkelig hardhauser som gjerne tar tur i fjellet også. Og så trenger en ikke stasjonsvogn for å frakte de rundt :o) NB! Veldig viktig at dere sjekker at de er øyelyst, det har tidligere vært en del problem med grønn stær etc på rasen. Og tannsten er også ganske vanlig, fører til dårlig ånde og at de mister tennene, så lær opp valpen til å godta tannbørste tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå