AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Føler pene kvinner avsky, hat eller frykt hvis en stygg mann er forelsket I dem? Jeg har sett noen drøye reaksjoner på sosiale medier. Anonymkode: a8953...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Stygg i noens øyne trenger ikke være stygg i andres… Anonymkode: f2062...ea2 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stygg i noens øyne trenger ikke være stygg i andres… Anonymkode: f2062...ea2 Nå tenker jeg stygghet det er relativt bred enighet om. Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 Hvis de vet at han er forelsket i dem og reagert drøyt på det så vil jeg tro at han sannsynligvis har vært pågående og ikke tatt et nei for et nei. Verken kvinner eller menn blir i utgangspunktet sure av at noen er forelsket i dem. Anonymkode: 74e7b...e22 5 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vico Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 De fleste pene jenter er sammen med gutter som er mindre kjekke. Fordi kvinner tenker mest på hvor snill og maskulin han er. Som får henne til å føle seg trygg og feminine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Helt greit det. Men det kan jo bli utfordringer om følelsene ikke er gjensidige. Anonymkode: 7641f...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 Omtrent det samme som om en mann med et kjekkere utseende er forelsket i meg... avhengig av litt forskjellige faktorer: - er jeg interessert i ham, forelsket i ham eller overhodet ikke interessert i ham? - aksepterer han at jeg ikke er interessert i ham, hvis jeg ikke er det og sier det til ham på en ordentlig måte? Anonymkode: 570aa...384 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis de vet at han er forelsket i dem og reagert drøyt på det så vil jeg tro at han sannsynligvis har vært pågående og ikke tatt et nei for et nei. Verken kvinner eller menn blir i utgangspunktet sure av at noen er forelsket i dem. Anonymkode: 74e7b...e22 Nei det er umiddelbare avsky reaksjoner jeg har sett, ingen tidligere pågåenhet i bildet. Anonymkode: a8953...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #9 Del Skrevet 14. desember 2024 Første gang jeg så far til barna mine tenkte jeg at han var en pussig skrue med et snålt utseende. Men så begynte vi å prate sammen og han var en så fin fyr. Morsom, intelligent, vi kunne snakke sammen i timesvis om interessante ting, han var snill, trygg og jeg følte meg så utrolig vel i hans selskap. Beste mannen jeg noensinne har møtt❤️ Anonymkode: 5140e...456 3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #10 Del Skrevet 14. desember 2024 Frykt og avsky. Anonymkode: 8b9bd...06d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #11 Del Skrevet 14. desember 2024 Kommer an på atferden, ikke stygg/ikke stygg. En fyr var forelsket i venninnen min, og fremgangsmåten hans var å klatre inn vinduet hennes midt på natta(stod åpent pga. sommer og varmt), sette seg på sengekanten hennes og stryke henne i håret mens hun sov. Noen har jo bare total gjennomtrekk i skallen. Anonymkode: 42e24...966 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #12 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det er umiddelbare avsky reaksjoner jeg har sett, ingen tidligere pågåenhet i bildet. Anonymkode: a8953...be3 Dette skjønner jeg ikke. Disse stygge mennene erklærer sin forelskelse åpent på sosiale medier og får en umiddelbar "avsky reaksjon"? Og det har du opplevd å være vitne til flere ganger? Det høres rart ut. Jeg hadde gått ut fra at han hadde mast i andre sammenhenger også og muligens vært ubehagelig. Disse stygge mennene kan i hvert fall ikke ha opplevd det flere ganger, for da tror jeg de hadde gått mer forsiktig fram. Selv ikke folk med god selvtillit skriver rett ut i et forum at de er forelsket i en av de andre uten å ha noe på gang med dem. Er dette en gruppe hvor folk skal få sosial trening? Anonymkode: 74e7b...e22 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #13 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Første gang jeg så far til barna mine tenkte jeg at han var en pussig skrue med et snålt utseende. Men så begynte vi å prate sammen og han var en så fin fyr. Morsom, intelligent, vi kunne snakke sammen i timesvis om interessante ting, han var snill, trygg og jeg følte meg så utrolig vel i hans selskap. Beste mannen jeg noensinne har møtt❤️ Anonymkode: 5140e...456 Vet han at du synes han ser snål ut? Anonymkode: 475aa...3de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #14 Del Skrevet 14. desember 2024 Nei det spørs helt. Jeg gikk på date med en som var mindre attraktiv.. han forsøkte å holde hånden min, ble veldig sånn pågående og aggressiv i oppførselen. Skremte meg litt🥹 jeg er snill og syns det er vanskelig å være frekk. Men noen ganger må man bare være frekk for ellers blir man overkjørt. Følte han tok for seg uten min tillatelse. Aldri igjen Anonymkode: 3a9b3...74a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #15 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på atferden, ikke stygg/ikke stygg. En fyr var forelsket i venninnen min, og fremgangsmåten hans var å klatre inn vinduet hennes midt på natta(stod åpent pga. sommer og varmt), sette seg på sengekanten hennes og stryke henne i håret mens hun sov. Noen har jo bare total gjennomtrekk i skallen. Anonymkode: 42e24...966 Okei, det er en karikatur på creepy fremgangsmåte. Det er nesten aldri sånn i hverdagen. Anonymkode: a8953...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #16 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg føler det på samme måte som om en stereotypisk kjekk man er forelsket i meg: absolutt ingenting med mindre de plager meg etter å ha blitt avvist. Anonymkode: 5bb92...a1b 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #17 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kommer an på atferden, ikke stygg/ikke stygg. En fyr var forelsket i venninnen min, og fremgangsmåten hans var å klatre inn vinduet hennes midt på natta(stod åpent pga. sommer og varmt), sette seg på sengekanten hennes og stryke henne i håret mens hun sov. Noen har jo bare total gjennomtrekk i skallen. Anonymkode: 42e24...966 Da tror jeg jeg hadde reagert drøyt og med avsky jeg også. Og det er dette jeg mistenker at TS ser seg blind på. Han ser en dame reagere med irritasjon og har ikke fått med seg masse pågående saker som har skjedd i forkant. Og det trenger ikke være i nærheten av det du nevner, noen tror bare det er sjarmerende å ikke gi seg. Anonymkode: 74e7b...e22 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #18 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da tror jeg jeg hadde reagert drøyt og med avsky jeg også. Og det er dette jeg mistenker at TS ser seg blind på. Han ser en dame reagere med irritasjon og har ikke fått med seg masse pågående saker som har skjedd i forkant. Og det trenger ikke være i nærheten av det du nevner, noen tror bare det er sjarmerende å ikke gi seg. Anonymkode: 74e7b...e22 Jeg skulle heller ha sagt "vise interesse" i stedet for forelsket. Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 14. desember 2024 #19 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Omtrent det samme som om en mann med et kjekkere utseende er forelsket i meg... avhengig av litt forskjellige faktorer: - er jeg interessert i ham, forelsket i ham eller overhodet ikke interessert i ham? - aksepterer han at jeg ikke er interessert i ham, hvis jeg ikke er det og sier det til ham på en ordentlig måte? Anonymkode: 570aa...384 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #20 Del Skrevet 14. desember 2024 Hva føler du om ei mindre attraktiv dame forelsker seg i deg? Siden du er så opptatt av at kvinner må være pene, men du kan være stygg? Anonymkode: 7e180...227 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå