AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei dere:) jeg venter 2 jenter i slutten av januar❤️ jeg har ei på 2 år som gleder seg til å bli storesøster. Jeg ville gjerne trengt å fått forslag til navn på de, da samboeren min står fast og jeg er veldig usikker😊 Anonymkode: 87270...4a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ikke for like navn, de er tvillinger hele tiden, samme kjønn og kan godt få litt ulike navn. Foreslår Ellinor og Liv. Anonymkode: 333b8...6b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Kutt ut Anonymkode: c5299...0b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Oline og Emmeli 🌸 Anonymkode: 1703c...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kutt ut Anonymkode: Endret 2 timer siden av Anonym38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Oline og Emmeli 🌸 Anonymkode: 1703c... Endret 2 timer siden av Anonym38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Oppkalt etter besteforeldre eller oldeforeldre om dere liker navnene? Solveig og Astrid Emma og Lotte Mathilde og Linnea Pia og Oda Anonymkode: 4ffb1...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oppkalt etter besteforeldre eller oldeforeldre om dere liker navnene? Solveig og Astrid Emma og Lotte Mathilde og Linnea Pia og Oda Anonymkode: 4ffb1...3a7 Kjempefine namn! 😍 Anonymkode: 1530c...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Mathilde og aurora Ellers så er jeg glad i korte navn som Liv, Eva, Åsa, Ada Anonymkode: 6ed2b...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Vilde og Mina Marie og Anna Tiril og Erle Andrea og Matilde Louise og Maria Malin og Stine Mari og Frida Anonymkode: 58f32...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Linn og Erle Anonymkode: 56457...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Lån dere noen navnebøker på biblioteket. Kikk i hver deres og skriv ned de dere liker. Se så om noen er lik eller ligner på hverandre. helt umulig for villt fremmede å komme med forslag når du ikke sier hva du liker av kategori. Vil dere ha norske navn? Nordisk? Liker dere klassikere eller mer unikt? Vil dere kanskje ha internasjonale navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå