Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Hei. Jeg er redd for meg selv kaste opp eller andre rundt meg. Noen som også er det? Jeg har ikke spydd så lenge jeg kan huske og jeg er 20 år. Hvor mange ganger har dere spydd i deres liv og var det en spesiell historie på d, syke også videre? Jeg er bare nysgjerrig for jeg bekymrer meg for å kaste opp hele tiden og lurer på om d skjer en gang snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Går på slankesprøyter og det hender ofte jeg kan bli kvalm. Spydde senest under juleboret med jobbe - klarte så vidt å komme meg på toalettet mellom forrett og hovedrett.... Tenker at jeg bør begynne å ta med meg en liten pose i lomma når jeg vet det er fare for at jeg er blir dårlig... spydde senest i stua for noen måneder siden.... kjipe greier. Anonymkode: 4b448...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 Emetofobi. Er ufør pga det. Livredd. Hele tiden. Anonymkode: 28477...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Emetofobi. Er ufør pga det. Livredd. Hele tiden. Anonymkode: 28477...156 Aww😕❤️ vet hvordan det er. Jeg tåler ikke at folk sier de er dårlige eller noen ting. Jeg har trillingjenter på 3 mnd, og jeg ble uplanlagt gravid. Om ikke hadde jeg aldri hatt barn nå. De gulper jo litt her og der, men heldigvis tar jeg ikke det så ille, jeg synes ikke det er det samme som spy. Jeg gruer meg bare til de blir større og får syken.. tre jenter som får syken på likt.. nei uff jeg vil ikke tenke på en dag det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Går på slankesprøyter og det hender ofte jeg kan bli kvalm. Spydde senest under juleboret med jobbe - klarte så vidt å komme meg på toalettet mellom forrett og hovedrett.... Tenker at jeg bør begynne å ta med meg en liten pose i lomma når jeg vet det er fare for at jeg er blir dårlig... spydde senest i stua for noen måneder siden.... kjipe greier. Anonymkode: 4b448...b10 Uff😕❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Anonym38 skrev (4 minutter siden): Aww😕❤️ vet hvordan det er. Jeg tåler ikke at folk sier de er dårlige eller noen ting. Jeg har trillingjenter på 3 mnd, og jeg ble uplanlagt gravid. Om ikke hadde jeg aldri hatt barn nå. De gulper jo litt her og der, men heldigvis tar jeg ikke det så ille, jeg synes ikke det er det samme som spy. Jeg gruer meg bare til de blir større og får syken.. tre jenter som får syken på likt.. nei uff jeg vil ikke tenke på en dag det skjer Tåler ikke det jeg heller, går og teller timer hele tiden fra sist jeg frykter å ha blitt eksponert. Har et barn på 2 år. Barnehage går overraskende greit! Håper du også kommer til å bli positivt overrasket Og du, det kommer vaksine i 2026!! Bare å holde ut litt til ❤️ Anonymkode: 28477...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tåler ikke det jeg heller, går og teller timer hele tiden fra sist jeg frykter å ha blitt eksponert. Har et barn på 2 år. Barnehage går overraskende greit! Håper du også kommer til å bli positivt overrasket Og du, det kommer vaksine i 2026!! Bare å holde ut litt til ❤️ Anonymkode: 28477...156 Takk for din erfaring❤️ det er jo en stund til trillingene mine startet i bhg, men tiden går da fort og plutselig begynner de🤯 men ser jo hvertfall for meg at om jeg er uheldig og en a de får det, så sitter jeg med 3 småtroll som kaster opp..😫 vi er jo veldig usikker enda på om vi skal ha alle jentene på samme avd eller splitte de, men tenker det er stress å måtte gå innom 3 avd for å hente, og ungene bør vel få være sammen i bhg😊❤️ tror nok det ender med samme avd🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Del Skrevet 14. desember 2024 Anonym38 skrev (28 minutter siden): Takk for din erfaring❤️ det er jo en stund til trillingene mine startet i bhg, men tiden går da fort og plutselig begynner de🤯 men ser jo hvertfall for meg at om jeg er uheldig og en a de får det, så sitter jeg med 3 småtroll som kaster opp..😫 vi er jo veldig usikker enda på om vi skal ha alle jentene på samme avd eller splitte de, men tenker det er stress å måtte gå innom 3 avd for å hente, og ungene bør vel få være sammen i bhg😊❤️ tror nok det ender med samme avd🥰 Lurest å ha samme avdeling ja! Jeg tar barnet mitt ut av bhg hver gang det går noe sånt og det fungerer veldig fint! Om dine går på forskjellige avdelinger kan du fort ende med mye mer angst og stress fordi det går noe på den ene avdelingen! Anonymkode: 28477...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #9 Del Skrevet 14. desember 2024 Å være redd for å kaste opp er faktisk vanligere enn man tror. Jeg for min del, tror det kommer av at jeg har vokst opp i et hjem for jeg fikk kjeft for å kaste opp. Anonymkode: c2853...154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #10 Del Skrevet 14. desember 2024 Bulimiker her 🙋🏻♀️ hater å kaste opp, men det skjer stortsett daglig 🤷🏻♀️ Anonymkode: 67680...03e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Å være redd for å kaste opp er faktisk vanligere enn man tror. Jeg for min del, tror det kommer av at jeg har vokst opp i et hjem for jeg fikk kjeft for å kaste opp. Anonymkode: c2853...154 Uff, det hørtes ikke kjekt ut❤️ jeg hører fra andre at d er flere enn man tenker, når jeg forteller andre om frykten, men også mange som tror de skjønner men ikke gjør d. typ de som bare synes det er drit ekkelt, og det synes jo så og si alle det sier seg selv, men de sier de forstår fordi dem og syns det er ekkelt. Skjønner at det ikke er lett å forstå, men mange som bare tror det er å synes det er ekkelt, men problemet er at det er kjempe skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Bulimiker her 🙋🏻♀️ hater å kaste opp, men det skjer stortsett daglig 🤷🏻♀️ Anonymkode: 67680...03e Sender varme klemmer❤️ ta vare på deg selv❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #13 Del Skrevet 14. desember 2024 Barnet mitt på 11 år er livredd for oppkast. Hater hvis noen brekker seg eller kaster opp og om hun er kvalm selv så klarer hun ikke sove eller noe Anonymkode: e61a8...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå