AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg prøver å få tak i mine favoritt-tyggiser Dentyne Ice eller Trident (amerikanske), men finner de ikke i noen godteributikker her De pleide å selge Trident Ice på Deli de Luca her i Oslo for mange år siden, men ikke nå lenger. Noen som vet om de finnes noe sted å få kjøpt? Jeg ser at Cooper's candy selger, men har ikke handlet derfra før. Noen som har bestilt noe derfra, og tok det lang tid? Anonymkode: f9ef2...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Handler der ofte he he. Tar ofte litt over 1 -2 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 Null stress å handle derfra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 Har handlet der flere ganger, helt trygt. Anonymkode: a4a3c...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 Handler ofte der, men har du sjekket om de har på fast candy? Ser det har åpnet en på Oslo city. De har mye amerikanske godiser. Anonymkode: 7ec51...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Tilbyr de betaling via Klarna så er det ganske trygt. Da kan du betale etter at du har mottatt - og kvalitetssjekket varene. Anonymkode: 75486...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Handler ofte der, men har du sjekket om de har på fast candy? Ser det har åpnet en på Oslo city. De har mye amerikanske godiser. Anonymkode: 7ec51...834 De har ikke de jeg leter etter dsv Kun Dentyne Tropical og det MÅ være Ice. Den smeller skikkelig og vekker meg litt på morgenen. Anonymkode: f9ef2...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De har ikke de jeg leter etter dsv Kun Dentyne Tropical og det MÅ være Ice. Den smeller skikkelig og vekker meg litt på morgenen. Anonymkode: f9ef2...a7a Spurte du om butikken kan ta inn varen for deg siden de allerede har Tropical? Det pleier jo å gå greit når man spør. Send evt en mail til de☺️ Anonymkode: 7ec51...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå