Gå til innhold

Telenor økte poeng på netflix, ikke fått beskjed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. 
Har de lov til å øke uten å informere? 

Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? 

Anonymkode: ae82a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke fått mail fra Telenor om at de har økt poengene, selv om de mener at de har sendt ut informasjon.

Jeg oppdaget det helt tilfeldig.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. 
Har de lov til å øke uten å informere? 

Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? 

Anonymkode: ae82a...215

Fikk mail ja. 25.oktober. Sjekka søppelposten og reklamefanen (hvis Gmail)? En del sånn kundeinfo filtreres ofte til reklame-fanen selv om man har fått andre ting fra samme aktør i hovedinnboks mange ganger. 

IMG_4249.jpeg

Endret av Ninaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Poeng?

Anonymkode: 58c0c...29c

Som T-We-kunde har man x antall poeng man kan bruke på ulike kanaler og strømmetjenester inne på «min side» hos Telenor. Hvis man ikke har nok poeng kan man kjøpe poengpakker til 29kr/mnd (20 poeng), og strømmetjenestene blir da uansett billigere enn om man kjøper abonnement direkte fra den enkelte strømmetjenesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (7 minutter siden):

Fikk mail ja. 25.oktober. Sjekka søppelposten og reklamefanen (hvis Gmail)? En del sånn kundeinfo filtreres ofte til reklame-fanen selv om man har fått andre ting fra samme aktør i hovedinnboks mange ganger. 

IMG_4249.jpeg

Nei ingen mail her. Jeg søkte opp med identisk overskrift som på bilde, og forsøkte med flere ordrette setningen. Ingen treff (annet enn en fra 2023 om viaplay som øker i poeng) 

-ts

Anonymkode: ae82a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. 
Har de lov til å øke uten å informere? 

Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? 

Anonymkode: ae82a...215

Jeg har altibox og fikk beskjed i oktober,men vet flere som har telenor har reagert på det samme

Anonymkode: 1c215...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kommet oss vekk fra Telenor men vi var kunder når den endringen var på vei er litt usikker på når den kom kan det har vært i oktober? Den med tv2 kom i mai. Nå ble jeg faktisk litt usikker på om vi fikk mail for jeg fant kun den om tv2.... Men jeg har kanskje bare fått det med meg selv som @Tough cookie.  Lurer på om jeg bare så det selv for jeg tenkte det var like greit for vi skulle jo bytte uansett. Ser iallfall at jeg gikk over til vanlig Netflix betaling i oktober så det var nok da jeg fikk det med meg iallfall. Men den mailen som er over her har jeg aldri lest før nå så jeg tror noen av oss ikke har fått mail. Tenker at når jeg har den fra mai så burde jeg ha den andre og for jeg lagrer ALT slikt.

Anonymkode: e23d6...713

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nå har vi kommet oss vekk fra Telenor men vi var kunder når den endringen var på vei er litt usikker på når den kom kan det har vært i oktober? Den med tv2 kom i mai. Nå ble jeg faktisk litt usikker på om vi fikk mail for jeg fant kun den om tv2.... Men jeg har kanskje bare fått det med meg selv som @Tough cookie.  Lurer på om jeg bare så det selv for jeg tenkte det var like greit for vi skulle jo bytte uansett. Ser iallfall at jeg gikk over til vanlig Netflix betaling i oktober så det var nok da jeg fikk det med meg iallfall. Men den mailen som er over her har jeg aldri lest før nå så jeg tror noen av oss ikke har fått mail. Tenker at når jeg har den fra mai så burde jeg ha den andre og for jeg lagrer ALT slikt.

Anonymkode: e23d6...713

Jeg fikk mail 25.oktober, så tidsangivelsen din stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei ingen mail her. Jeg søkte opp med identisk overskrift som på bilde, og forsøkte med flere ordrette setningen. Ingen treff (annet enn en fra 2023 om viaplay som øker i poeng) 

-ts

Anonymkode: ae82a...215

Da ville jeg kontakta dem og spurt. Spesielt siden du fikk varsel om endringa i TV2 Play. Takk for øvrig for at du minnet meg på at jeg må ta en real gjennomgang av poengbruk og abonnement for øvrig 😅

Noen som har skjønt hva som skjer med Discovery+ og nye MAX?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (15 minutter siden):

Da ville jeg kontakta dem og spurt. Spesielt siden du fikk varsel om endringa i TV2 Play. Takk for øvrig for at du minnet meg på at jeg må ta en real gjennomgang av poengbruk og abonnement for øvrig 😅

Noen som har skjønt hva som skjer med Discovery+ og nye MAX?

Fint å følge med. Surt å betale mer enn man ønsker. Er dyrt nok fra før.  

Discovery+ er inkludert i MAX nå. Regnet med at discovery ville bli fjernet, men det har ikke skjedd enda. 

-ts

Anonymkode: ae82a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...