AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. Har de lov til å øke uten å informere? Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? Anonymkode: ae82a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg har heller ikke fått mail fra Telenor om at de har økt poengene, selv om de mener at de har sendt ut informasjon. Jeg oppdaget det helt tilfeldig. Endret 2 timer siden av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå