AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. Har de lov til å øke uten å informere? Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? Anonymkode: ae82a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) Jeg har heller ikke fått mail fra Telenor om at de har økt poengene, selv om de mener at de har sendt ut informasjon. Jeg oppdaget det helt tilfeldig. Endret 14. desember 2024 av Tough cookie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 Poeng? Anonymkode: 58c0c...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. Har de lov til å øke uten å informere? Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? Anonymkode: ae82a...215 Fikk mail ja. 25.oktober. Sjekka søppelposten og reklamefanen (hvis Gmail)? En del sånn kundeinfo filtreres ofte til reklame-fanen selv om man har fått andre ting fra samme aktør i hovedinnboks mange ganger. Endret 14. desember 2024 av Ninaen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poeng? Anonymkode: 58c0c...29c Som T-We-kunde har man x antall poeng man kan bruke på ulike kanaler og strømmetjenester inne på «min side» hos Telenor. Hvis man ikke har nok poeng kan man kjøpe poengpakker til 29kr/mnd (20 poeng), og strømmetjenestene blir da uansett billigere enn om man kjøper abonnement direkte fra den enkelte strømmetjenesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Ninaen skrev (7 minutter siden): Fikk mail ja. 25.oktober. Sjekka søppelposten og reklamefanen (hvis Gmail)? En del sånn kundeinfo filtreres ofte til reklame-fanen selv om man har fått andre ting fra samme aktør i hovedinnboks mange ganger. Nei ingen mail her. Jeg søkte opp med identisk overskrift som på bilde, og forsøkte med flere ordrette setningen. Ingen treff (annet enn en fra 2023 om viaplay som øker i poeng) -ts Anonymkode: ae82a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #7 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. Har de lov til å øke uten å informere? Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? Anonymkode: ae82a...215 Jeg har altibox og fikk beskjed i oktober,men vet flere som har telenor har reagert på det samme Anonymkode: 1c215...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #8 Del Skrevet 14. desember 2024 Nå har vi kommet oss vekk fra Telenor men vi var kunder når den endringen var på vei er litt usikker på når den kom kan det har vært i oktober? Den med tv2 kom i mai. Nå ble jeg faktisk litt usikker på om vi fikk mail for jeg fant kun den om tv2.... Men jeg har kanskje bare fått det med meg selv som @Tough cookie. Lurer på om jeg bare så det selv for jeg tenkte det var like greit for vi skulle jo bytte uansett. Ser iallfall at jeg gikk over til vanlig Netflix betaling i oktober så det var nok da jeg fikk det med meg iallfall. Men den mailen som er over her har jeg aldri lest før nå så jeg tror noen av oss ikke har fått mail. Tenker at når jeg har den fra mai så burde jeg ha den andre og for jeg lagrer ALT slikt. Anonymkode: e23d6...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #9 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå har vi kommet oss vekk fra Telenor men vi var kunder når den endringen var på vei er litt usikker på når den kom kan det har vært i oktober? Den med tv2 kom i mai. Nå ble jeg faktisk litt usikker på om vi fikk mail for jeg fant kun den om tv2.... Men jeg har kanskje bare fått det med meg selv som @Tough cookie. Lurer på om jeg bare så det selv for jeg tenkte det var like greit for vi skulle jo bytte uansett. Ser iallfall at jeg gikk over til vanlig Netflix betaling i oktober så det var nok da jeg fikk det med meg iallfall. Men den mailen som er over her har jeg aldri lest før nå så jeg tror noen av oss ikke har fått mail. Tenker at når jeg har den fra mai så burde jeg ha den andre og for jeg lagrer ALT slikt. Anonymkode: e23d6...713 Jeg fikk mail 25.oktober, så tidsangivelsen din stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #10 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei ingen mail her. Jeg søkte opp med identisk overskrift som på bilde, og forsøkte med flere ordrette setningen. Ingen treff (annet enn en fra 2023 om viaplay som øker i poeng) -ts Anonymkode: ae82a...215 Da ville jeg kontakta dem og spurt. Spesielt siden du fikk varsel om endringa i TV2 Play. Takk for øvrig for at du minnet meg på at jeg må ta en real gjennomgang av poengbruk og abonnement for øvrig 😅 Noen som har skjønt hva som skjer med Discovery+ og nye MAX? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #11 Del Skrevet 14. desember 2024 Ninaen skrev (15 minutter siden): Da ville jeg kontakta dem og spurt. Spesielt siden du fikk varsel om endringa i TV2 Play. Takk for øvrig for at du minnet meg på at jeg må ta en real gjennomgang av poengbruk og abonnement for øvrig 😅 Noen som har skjønt hva som skjer med Discovery+ og nye MAX? Fint å følge med. Surt å betale mer enn man ønsker. Er dyrt nok fra før. Discovery+ er inkludert i MAX nå. Regnet med at discovery ville bli fjernet, men det har ikke skjedd enda. -ts Anonymkode: ae82a...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå