Gå til innhold

Telenor økte poeng på netflix, ikke fått beskjed


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke sett noen mail om at netflix øker i poeng. Jeg fikk mail da tv2 gikk opp. Har sjekket mailen min og finner absolutt ingenting. Det har ført til at jeg har betalt mer uten å ha fått noen beskjed om det. Var bare tilfeldig innom nå for å se når netflix går ut og oppdaget det. 
Har de lov til å øke uten å informere? 

Noen som har fått mail fra telenor/t-we om at netflix øker i poeng og pris? Er det en mail som bare ikke har kommet frem hit? 

Anonymkode: ae82a...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke fått mail fra Telenor om at de har økt poengene, selv om de mener at de har sendt ut informasjon.

Jeg oppdaget det helt tilfeldig.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...