AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Skrevet 14. desember 2024 Jeg er ufattelig glad i grønnsakene de har på zupperia. Har spist pepperbiff, hjortefilet og entrecôte der hvor de har noen grønnsaker som jeg mistenker er pannestekt? Men de er smaksatt med noe som jeg ikke helt klarer sette fingeren på. Det er gulrøtter, paprika, squash, løk og ja, det var det jeg kom på men jeg har så ufaaattelig lyst å lære meg å lage dette hjemme. De er så himmelsk gode. Spesielt gulrøttene. Jeg er gravid for tiden og drømmer om disse grønnsakene om natten. er det noen her som har jobbet på zupperia som kanskje vet hva jeg mener og kanskje kan røpe for meg hvordan de lages? hilsen gravid med crave 😂😅 Anonymkode: ac324...754
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #2 Skrevet 17. desember 2024 *booper tråden forhåpningsfullt* Anonymkode: ac324...754
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #3 Skrevet 18. desember 2024 Nå vet jeg ikke, men ser etter et raskt google søk det er Asian fusion. Ville prøvd å steke og tilsette hoisin saus, ketjap manis, fiskesaus, sopp-soyasaus... Ta en tur på ditt lokale asiatiske butikk og spør etter hva som kan vært godt å steke kjøtt med. Evt bare send Zupperia en mail og spør pent om hint. Blanding av søtt og salt og umami er vel nøkkelen her vil jeg tro. MSG er vel også inni bildet, det kan du også kjøpe på asiatisk supermarket. Anonymkode: 586c9...d1a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #4 Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå vet jeg ikke, men ser etter et raskt google søk det er Asian fusion. Ville prøvd å steke og tilsette hoisin saus, ketjap manis, fiskesaus, sopp-soyasaus... Ta en tur på ditt lokale asiatiske butikk og spør etter hva som kan vært godt å steke kjøtt med. Evt bare send Zupperia en mail og spør pent om hint. Blanding av søtt og salt og umami er vel nøkkelen her vil jeg tro. MSG er vel også inni bildet, det kan du også kjøpe på asiatisk supermarket. Anonymkode: 586c9...d1a Sesamolje og buljongpulver er også mulig det benyttes. Anonymkode: 586c9...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå