Gjest Gjest_Lille my_* Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Heisann Jeg skal lage middag til 2 av mine venniner på lørdag... men jeg står helt fast!! Hva skal jeg lage? Jeg har lyst til å lage noe med kylling, tunfisk eller ørret..... eller noe annet snadder? Noen som kan gi meg noen supre middagstips?
Gjest svisj Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 Hmmm... det er mye godt man kan lage.. Hva med: Wok med kylling Innbakt ørret i folie og søtpotetstappe Tunfisk/pasta salat Stekt tunfisk og fløtegratinerte poteter Roast chicken Kylling wrap Fersk pasta med røklaks
Gjest Millie Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 Venninekveld ja... Taco Hjemmelaget pizza Spagetti med scampi Moussaka Tapas Cesær salat med kylling Nå blir jeg sulten...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #4 Skrevet 2. mars 2006 kald roastbeef/grillkylling osv med tilbehør, sett alt i skåler/på fat på bordet og la de forsyne seg selv. kjempegodt, og kan småspises på lenge...
NullHull Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Pai, kan jo varieres i det uendelige. Salat og godt brød til!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #6 Skrevet 2. mars 2006 Fersk tunfisk & risotto. Ferdig på under 30 minutter; smakfullt og veldig, veldig godt. Kan varieres i det uendelige, f eks "asiatisk" variant: - mariner tunfiskbiffene i soyasaus, litt pepper, finhakket vårløk og sesamfrø i et par timer (la ligge i kjøleskap!)¨ - lag risottoen - stek tunfisken i ca 30 sek på hver side - strø over mer sesamfrø. Ferdig! ...litt deilig hvitvin til... du har jentemat i en fei!
Gjest LoisLane Skrevet 2. mars 2006 #7 Skrevet 2. mars 2006 Tunfiskwrap. Kyllingwok, kyllingsalat. Pai er en god ide.
Gjest Aloha Skrevet 2. mars 2006 #8 Skrevet 2. mars 2006 Hvis du har racletteovn eller fonduegryte er det en veldig hyggelig og sosial måte å spise på...man tilbereder maten selv og koser seg lenge med den. Ellers foreslår jeg taco, hjemmelaget pizza eller kylling i karrisaus f.eks.
-Fisken- Skrevet 2. mars 2006 #9 Skrevet 2. mars 2006 Hvis du har racletteovn eller fonduegryte er det en veldig hyggelig og sosial måte å spise på...man tilbereder maten selv og koser seg lenge med den. Ellers foreslår jeg taco, hjemmelaget pizza eller kylling i karrisaus f.eks. ← Enig, kjempekoselig!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #10 Skrevet 3. mars 2006 skal ha vennine kveld i kveld med hjemmelaget pizza jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå