AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg, min sønn på 6 år og min voksne datter sto i dag i kø på et gatekjøkken. Det var veldig lang kø. Foran oss var et par og da de drev og sa bestillingen sin, kom det en kar fra langt bak i køa. Hun som sto i køa foran oss sa at de kunne ta med bestillingen deres slik at de slapp å vente så lenge. Det var mange som skumme ha hver sin meny (så vidt jeg kunne telle var det tre par til med totalt 5 barn!) så det ble en stor bestilling. I tillegg tok det mye tid med hvilken drikke hver og en skulle ha så vi måtte vente veldig mye lenger, både på å få bestille og på at maten skulle bli ferdig. jeg syns dette rett og slett er usmakelig og frekt! hva mener dere? Anonymkode: 72de1...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Det er frekt og ikke greit. Vet ikke om jeg hadde sagt noe da Anonymkode: 3d45d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg, min sønn på 6 år og min voksne datter sto i dag i kø på et gatekjøkken. Det var veldig lang kø. Foran oss var et par og da de drev og sa bestillingen sin, kom det en kar fra langt bak i køa. Hun som sto i køa foran oss sa at de kunne ta med bestillingen deres slik at de slapp å vente så lenge. Det var mange som skumme ha hver sin meny (så vidt jeg kunne telle var det tre par til med totalt 5 barn!) så det ble en stor bestilling. I tillegg tok det mye tid med hvilken drikke hver og en skulle ha så vi måtte vente veldig mye lenger, både på å få bestille og på at maten skulle bli ferdig. jeg syns dette rett og slett er usmakelig og frekt! hva mener dere? Anonymkode: 72de1...b21 Var de et følge i utgangspunktet? Anonymkode: 3040a...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg sto i kø på Europris i dag, var bare ei foran meg som ble ekspedert. Vipps, så kommer en bestemor med barnebarn på 4-5 år og bare slenger smågodtposen sin på rullebåndet foran meg der jeg sto (jeg hadde ikke lagt mine varer på båndet enda). Jeg sa ingenting, men jeg er nok ikke et bedre menneske enn at jeg så surt på henne, ja.... Så faktisk ut som hun fikk et lite snev av forståelse for hva hun hadde gjort da jeg la mine ting på rett bak hennes, men hun sa heller ingenting. Anonymkode: 1220e...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #5 Del Skrevet 55 minutter siden Etter min erfaring er det ofte godt voksne mennesker som sniker i køer. Det virker som de mener de er berettiget til å snike fordi de er eldre. Syns det er usmakelig og frekt å snike uansett alder. Tenker at det er egosentriske typer som mangler grunnleggende folkeskikk. Anonymkode: 6e173...365 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #6 Del Skrevet 18 minutter siden Jeg blir irritert og gir tydelig beskjed. Mange er nok mer tålmodige enn meg der… Anonymkode: 08d58...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå