AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har tinnitus, men tinnitus er lav så pipelyden plager meg ikke så mye. Min bror sier han har veldig høy tinnitus/ pipelyd, som blir mye verre når han jobber på pc. Han er lærer på vgs og har i perioder mye retting av oppgaver og eksamener på pc, og da blir tinnitus så høy at han holder på å kollapse, og blir sykemeldt. Min bror er veldig glad i å se filmer og serier, og kan se flere timer i strekk på pc/mobil uten å få forverret tinnitus, noe både han og jeg synes er merkelig. Han sier også at tinnitus er lettere å takle hvis han skal gjøre noe som er gøy, som feks å reise på tur. Noen som har peiling på hvorfor tinnitus oppfører seg sånn? Er det pga at han blir mer stresset når han jobber? 🤔 Anonymkode: 2f341...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Tinnitus kan bli verre av stress. Anonymkode: 3cbbb...5ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tinnitus kan bli verre av stress. Anonymkode: 3cbbb...5ce Ja det vet jeg og jeg har spurt han om han oppfatter jobben sin som stress, eller om han føler at han stresser mye når han sitter ved pc-en, men han liker jobben sin godt og sier bare at jobben gjør tinnitus verre Ts Anonymkode: 2f341...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det vet jeg og jeg har spurt han om han oppfatter jobben sin som stress, eller om han føler at han stresser mye når han sitter ved pc-en, men han liker jobben sin godt og sier bare at jobben gjør tinnitus verre Ts Anonymkode: 2f341...c5f Man kan like jobben og likevel være stressa. Anonymkode: 3cbbb...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan like jobben og likevel være stressa. Anonymkode: 3cbbb...5ce Også kan det hende at han blir stiv i nakken av å sitte foran pcn og det kan også gjøre det verre. Anonymkode: 3cbbb...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har tinnitus, men tinnitus er lav så pipelyden plager meg ikke så mye. Min bror sier han har veldig høy tinnitus/ pipelyd, som blir mye verre når han jobber på pc. Han er lærer på vgs og har i perioder mye retting av oppgaver og eksamener på pc, og da blir tinnitus så høy at han holder på å kollapse, og blir sykemeldt. Min bror er veldig glad i å se filmer og serier, og kan se flere timer i strekk på pc/mobil uten å få forverret tinnitus, noe både han og jeg synes er merkelig. Han sier også at tinnitus er lettere å takle hvis han skal gjøre noe som er gøy, som feks å reise på tur. Noen som har peiling på hvorfor tinnitus oppfører seg sånn? Er det pga at han blir mer stresset når han jobber? 🤔 Anonymkode: 2f341...c5f Er alle disse ørene sjekket hos øre nese hals spesialist? Anonymkode: 80f3e...5a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå