Hageslangen Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg skulle kjapt helle Mudin inn i avløpet i dusjen før jobb, og tenkte ikke over at det sprutet på nederste del av metallet som holder dusjveggene festet til veggen. Når har vi stygge hvite merker som har begynt å etse hull i aluminiumen, på bare to år gamle dusjvegger!! Hvordan kan man stoppe det fra å være hvitt og ruste? Jeg er forbannet over egen idioti, men samtidig står det at Mudin skal være skånsomt for metall etc. Kan dette evt være en sal for innboforsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Tvilsomt at forsikring dekker dette. Må bare kjøpe nytt Anonymkode: eb8d3...463 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det er ikke plast som er belagt og ser ut som metall? Høres rart ut at det er etset på den måten. Metalltastene over sluket har aldri fått noen skader selv om jeg tar glemt å skylle bort mudinen. Anonymkode: b168d...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Hageslangen skrev (8 timer siden): Jeg skulle kjapt helle Mudin inn i avløpet i dusjen før jobb, og tenkte ikke over at det sprutet på nederste del av metallet som holder dusjveggene festet til veggen. Når har vi stygge hvite merker som har begynt å etse hull i aluminiumen, på bare to år gamle dusjvegger!! Hvordan kan man stoppe det fra å være hvitt og ruste? Jeg er forbannet over egen idioti, men samtidig står det at Mudin skal være skånsomt for metall etc. Kan dette evt være en sal for innboforsikring? Har du tabberorsikring på innboforsikringen din? Da kan du forhøre deg hos forsikringsselskapet. Å bruke kjemikalier i rørene er lite heldig for både materialene du har rundt og for miljøet. Mudring reiser jo tilslutt ut til fiskene i havet. Kjøp deg en avløpsåpner gummikopp og bruk den, mye mer effektivt, billigere og bedre for miljøet. Koster under kr. 60 på Clas Ohlson. Anonymkode: b3c3e...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke plast som er belagt og ser ut som metall? Høres rart ut at det er etset på den måten. Metalltastene over sluket har aldri fått noen skader selv om jeg tar glemt å skylle bort mudinen. Anonymkode: b168d...5e1 Den er vel rustfritt stål, og ikke plast? Anonymkode: b3c3e...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Det lureste er å bare rense vannlåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Meowmere skrev (1 minutt siden): Det lureste er å bare rense vannlåsen. Det anser jeg som en selvfølge at ts har gjort. Men man vet aldri, så fint at du satte dette på trykk. Anonymkode: b3c3e...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå