Gå til innhold

Samboeren min stormet ut i sinne foran kompisen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet sammen, en kompis av meg skulle hjelpe meg med å kaste og flytte ting. Samboeren min, meg og kompisen min satt i stuen. Jeg sa til samboeren min at den ene sofaen skulle på rommet til datteren min, da ble han fryktelig irritert å sa at det ikke var plass å at det var helt håpløst!  Så reiser han seg opp å sa at “dette gidder jeg ikke, jeg trekker meg!” Så gikk han ut å smalt hardt døren igjen etter seg. Jeg ble veldig pinlig berørt av oppførselen hans iom kameraten min var der å de kjenner ikke hverandre så godt heller. 

Et par andre venner av meg kom også å hjalp, samboeren min løftet ikke en finger å satt bare oppe i andre etasje på mobilen mens alle vi andre flyttet og kastet ting. Etter vi var ferdig bestilte jeg mat som takk for hjelpen for vennene mine, da flyttet samboeren min seg inn på soverommet i stedet. Han sier ingenting når han går forbi oss i stuen, totalt ignorerer oss å later som vi ikke er her, jeg stakk hodet inn for å høre om han ville ha mat, det ville han ikke. Mannen er 50 år å jeg skjemmes av oppførselen hans ovenfor oss. Hva hadde du gjort?

Anonymkode: ea6cc...2bd

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vist slike tendenser før?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde vært uakseptabelt å oppføre seg sånn, jeg hadde flyttet fra han!

Anonymkode: 15ca6...db4

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor sjal kompisen din hjelpe deg med å kaste ting om du har samboer? Har dere blitt enig om hva dom skulle kastes og hvor ting skulle stå, eller overkjørte du samboeren din fullstendig? 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå gikk han ut uten å si hadet til oss, gikk rett forbi å enset oss ikke, hva skal jeg si til han når vi er alene?

Skrevet

Og dette er en person du ønsker å bo sammen med?

• Liker 16
  • Nyttig 2
Skrevet

Du sier at det er slutt.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Skogtusssa skrev (8 minutter siden):

Hvorfor sjal kompisen din hjelpe deg med å kaste ting om du har samboer? Har dere blitt enig om hva dom skulle kastes og hvor ting skulle stå, eller overkjørte du samboeren din fullstendig? 

Samme tenkte jeg 

Anonymkode: b22b1...a8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har nettopp flyttet sammen, en kompis av meg skulle hjelpe meg med å kaste og flytte ting. Samboeren min, meg og kompisen min satt i stuen. Jeg sa til samboeren min at den ene sofaen skulle på rommet til datteren min, da ble han fryktelig irritert å sa at det ikke var plass å at det var helt håpløst!  Så reiser han seg opp å sa at “dette gidder jeg ikke, jeg trekker meg!” Så gikk han ut å smalt hardt døren igjen etter seg. Jeg ble veldig pinlig berørt av oppførselen hans iom kameraten min var der å de kjenner ikke hverandre så godt heller. 

Et par andre venner av meg kom også å hjalp, samboeren min løftet ikke en finger å satt bare oppe i andre etasje på mobilen mens alle vi andre flyttet og kastet ting. Etter vi var ferdig bestilte jeg mat som takk for hjelpen for vennene mine, da flyttet samboeren min seg inn på soverommet i stedet. Han sier ingenting når han går forbi oss i stuen, totalt ignorerer oss å later som vi ikke er her, jeg stakk hodet inn for å høre om han ville ha mat, det ville han ikke. Mannen er 50 år å jeg skjemmes av oppførselen hans ovenfor oss. Hva hadde du gjort?

Jeg hadde flyttet RETT ut igjen!

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Men da får du vennene dine til å bære hans møbler ut av huset.

Anonymkode: 9319e...f02

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Skogtusssa skrev (7 minutter siden):

Vi har flyttet alle hans ting, han har plassert det slik han vil ha det. Min kompis og resten av vennene mine skulle kaste mine ting å datteren min ville ha en sovesofa inn på rommet hennes.

Skrevet

😂 50 år og oppfører seg sånn. Når jeg leste det så tenkte jeg dere var i tidlig 20 årene. Nei klarer du ikke å styre deg så hue og ræva ut for min del ja. 

Anonymkode: ddf79...7ee

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette hadde jeg ikke orket. Hadde fått vennene mine til å hjelpe meg med å flytte ut igjen. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde prøvd å komme til bunns i hva som er problemet. Her må det jo ligge ett eller annet i bunn. Det er helt merkelig oppførsel, så her måtte jeg funnet ut hvorfor og tatt det ut ifra det. 

Anonymkode: 59df3...b48

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har flyttet alle hans ting, han har plassert det slik han vil ha det. Min kompis og resten av vennene mine skulle kaste mine ting å datteren min ville ha en sovesofa inn på rommet hennes.

Så han plasserte ting hvordan han ville ha det men du vil endre det?

Anonymkode: d0fdd...828

• Liker 2
Skrevet

Flytt. Hadde en type som begynte sånn. Det blir verre og verre. Flytt nå før du er stuck der.

Anonymkode: ca77b...07b

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde orket å høre på noen forklaringer fra hans side.

"Dette gidder jeg ikke, jeg trekker meg!" hadde jeg tolket som at han angret på hele samboerskapet og ville ut.

Jeg hadde blitt singel!

Siden du har barn også, Ts, så tenker jeg at du plikter å beskytte barnet/-a fra ustabile personer som ikke greier å oppføre seg i nærheten av å være høflig en gang.

Anonymkode: f8b5d...67d

• Liker 17
  • Nyttig 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så han plasserte ting hvordan han ville ha det men du vil endre det?

Anonymkode: d0fdd...828

Jeg har ikke sagt at jeg ville endre på noe, kun at datteren min ville ha en sovesofa fra leilgheten min inn på rommet sitt, da ble han vrang og stormet ut.

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

Du bør grave i hva som gikk galt her. Vanskelig å forstå. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...