AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Spoiler Hei, jeg hater å gi pengegaver, men det er slik at det er det venninnens barn ønsker seg til jul. Hvor mye burde jeg gi i gave? Jeg har ikke veldig god råd, men heller ikke veldig dårlig. Jeg synes det er dumt å blakke seg hver jul, men det er gjerne det som skjer. Hvor mye gir dere? Barna er 11 og 13 år gamle. Anonymkode: 11868...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Gir ikke gaver til venners barn, aldri en gang vurdert å gjøre det. Anonymkode: 1c256...48b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor ikke foreslå at fra i år kan dere kutte ut disse venners-barn julegavene? Om de uansett ikke ønsker seg noe? Anonymkode: 3ad83...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gir ikke gaver til venners barn, aldri en gang vurdert å gjøre det. Anonymkode: 1c256...48b Vi har gjort det i mange år. Jeg har ingen familie i Norge, bortsett fra barna mine og mannen min, så hun er på en måte mer enn «bare en venninne». Vi er også faddere til hverandres barn. Anonymkode: 11868...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden 2-300 kr er vel nok😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Liker ikke å gi penger selv, men noen ganger blir det slik. Ville evt gitt gavekort på et senter eller på kino. 2-300 kr er mer enn nok. Anonymkode: 9ea4c...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden 200,- til hver, ville jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Ville gitt 300 Anonymkode: 70250...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå