Gå til innhold

Dere som ikke bor sammen og er mest hos den "andre"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor ofte treffes dere og hva har du liggende av klær og toalettsaker hos kjæresten ?

Anonymkode: cad2b...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er varierende hvor ofte vi treffes, fra å bo sammen i tre måneder i strekk, til å treffes en gang i måneden. Men sånn ca annen hver helg og når jeg jobber overtid på jobben ca to ganger i uken + alle ferier, men igjen det er varierende. I høst har jeg sovet hos han 4 dager i uken for å få timeplanen til å gå opp med studier og jobb (pga jobben er 3 min unna han, en time fra meg).

Av hygiene artikler: tannkost, tannkrem, bind, hårbørste, mascara, hårføner, sminkefjerner, barberhøvel, barberkrem og kost, shampo, bodylotion, fotkrem, hårkur, hårstrikk, 2 neglelakker, neglefil, (glemte deo, selvfølgelig har jeg deo hos han) og hårmousse

Av klær: 7 par sokker, 7 undertøyssett, 1 par tøffler, 3 bukser, 3 gensere, 2 loungesett, 4 tskjorter, et par høye fjellstøvler, en vindjakke, regnsett. 4 sett med ullundertøy. En tykk ullgenser. 2 kjoler og 2 skjørt, en bluse, 2 strømpebukser

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tannbørste,rens til ansiktet ligger hos han. Ellers tar jeg med det jeg trenger.

Anonymkode: 50484...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tannbørste, deo, mascara, medisiner, et truseinnlegg i reserve. Resten tas med. Han besøker meg flere ganger i uka da jeg har barn og ikke kommer fra. Jeg besøker han og sover over ca en natt i måneden, men de tingene der er ting jeg bruker hvis jeg er der på besøk noen timer også. 

Anonymkode: cfe47...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har tannbørste, deo, rens til ansiktet, tamponger og en ekstra telefonlader hos han. Pleier å ta med det jeg trenger ellers. Bor i samme nabolaget så blir mye farting mellom her og der🤭 

Anonymkode: bd4cc...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos den "andre"? Hva snakker dere om her?

Anonymkode: 86ab1...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hos den "andre"? Hva snakker dere om her?

Anonymkode: 86ab1...ba7

Det står jo rimelig greit i hi da. 

hva har du liggende av klær og toalettsaker hos kjæresten

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har stort sett bare toalettsaker. Har ikke så mye klær at jeg kan ha litt begge steder. 

Anonymkode: 5bf73...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...