Gjest Gjest! Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 Heisann! Flere enn meg som skal begynne å prøve i august/september? Gleder meg sånn, men pga. studier og jobb må jeg vente til høsten!.. Ville bare hilse på dere andre som skal begynne da. Spennende å se hvem jeg blir prøver sammen med!
Frida Frosk Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 hvis mannen ikke ombestemmer seg (tør ikke helt å stole på at ventetiden er over...) så begynner vi å prøve til høsten
Gekko Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Jeg og Mannen har også planlagt prøving "om ikke så alt for lenge". På grunn av diverse forhold ser jeg det som mest praktisk å begynne sånn til sensommeren/høsten. Snuser litt på graviditets- og prøverforum nå for å vite hva jeg går til!
Glossy Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Vi og skal snart prøve igjen. Men vi håper det blir før høsten da, men dette vet vi ikke helt enda. Fikk utviklet en kronisk sykdom etter forrige svangerskap så siden jeg må gå på medisiner er det opp til legene når vi får begynne å prøve. Men vi håper det snart skal skje.... uansett ikke før i April/mai....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå