Kittykat Skrevet 14. desember 2024 #1 Skrevet 14. desember 2024 Min svigerinne ønsker seg en veldig god vindusnal (både liten og stor) til jul. Vi har leitet og søkt på internettet, men finner liksom ikke noe. Og utvalget i butikkene er ikke det store heller, og ikke vet vi om de er noe gode heller. Så da spør jeg her om noen av dere har noen tips 🎅😊
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Skrevet 14. desember 2024 Kittykat skrev (24 minutter siden): Min svigerinne ønsker seg en veldig god vindusnal (både liten og stor) til jul. Vi har leitet og søkt på internettet, men finner liksom ikke noe. Og utvalget i butikkene er ikke det store heller, og ikke vet vi om de er noe gode heller. Så da spør jeg her om noen av dere har noen tips 🎅😊 Har kjøpt ulike opp igjennom årene. Den beste, og som det er kjøpt to av, ble kjøpt på Lyreco, tidligere Binders. https://www.lyreco.no/p/vindusnal-nordex-35cm-357043 Ser de har i både 35 og 45 cm bredde. Gidder ikke reise meg og gå og måle, men vil tro den vi har er på 35 cm. Blir den bredere må det brukes mer kraft for å få vannet bort i ett drag. Har begrenset kraft i hendene. Bruker den andre på glasset i dusjen daglig etter dusjen er brukt. Anonymkode: aeb85...013 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå