AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hvor mye hadde dere turt å stole på en mann på 33 som sier at han helst forblir barnløs? Er livredd for at han skal endre seg om noen år. Har en luke på et par år nå der det er mulig å få ytterligere et barn men ettersom jeg er eldre enn han er det ikke mange år å ta den beslutningen på. Er veldig fornøyd med å ikke få fler barn men hadde vurdert det for han, vi er en helt fantastisk match og jeg vil bare gjøre ting riktig. Anonymkode: 22cb7...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Ingen kan forutsi framtiden, selv ikke han. Anonymkode: 480c9...b83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Har egentlig ikke noen gode innspill eller svar å gi her, men skjønner godt at du stresser litt over dette. Hvis han ombestemmer seg om eksempelvis 5 år kan det jo hende han dumper deg til fordel for ei som fremdeles er fruktbar. Anonymkode: 29e66...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Jeg tipper at når han nærmer seg 38 ish vil det kikke inn, men du vet aldri egentlig. Det du må deale med er en skuffet svigerfamilie. Lykke til med det 🫠 Anonymkode: 307c6...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Jeg ville valgt å stole på ham. Ingen vet 100% hva som skjer i framtida, men hvis han sier det på den måten du skriver, virker det som at han har et ganske tydelig standpunkt. Anonymkode: 3e6f4...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Hvorfor skulle du ikke stole på det? Er mannen en som ombestemmer seg titt og ofte, en dag liker han marsipan og neste dagene ikke, en dag er det å være tømrer noe han elsker neste dagen ønsker han å jobbe i bank? Er han ellers vinglete og like ustødig som et IKEA bord med tre bordbein? Hvordan stole på at de som sier de ønsker barn virkelig ønsker barn? Enten må en stole på at folk i 30 årene vet hva de vil med eget liv og behandle de deretter: altså som selvstendige individer det går an å stole på og ha tillitt til, eller så velger en å misto de og tro at en selv vet hva andre vil basert utelukkende på seg selv. Det er det du som må finne ut av hva du velger å gjøre. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle du ikke stole på det? Er mannen en som ombestemmer seg titt og ofte, en dag liker han marsipan og neste dagene ikke, en dag er det å være tømrer noe han elsker neste dagen ønsker han å jobbe i bank? Er han ellers vinglete og like ustødig som et IKEA bord med tre bordbein? Hvordan stole på at de som sier de ønsker barn virkelig ønsker barn? Enten må en stole på at folk i 30 årene vet hva de vil med eget liv og behandle de deretter: altså som selvstendige individer det går an å stole på og ha tillitt til, eller så velger en å misto de og tro at en selv vet hva andre vil basert utelukkende på seg selv. Det er det du som må finne ut av hva du velger å gjøre. Det er dessverre ikke så uvanlig blant det barnefrie miljøet, og høre om menn som plutselig ombestemmer seg. For ikke så lenge siden leste jeg om et par som var gift i 15 år, han hadde klippet strengen og alt. Så kom midtlivskrisa, og da måtte han plutselig ha barn. Han forlot henne for ei yngre som kunne få barn... Men ja, jeg lever i tro om at de fleste som er i 30-åra vet hva dem vil og ikke. Med tanke på at hjernen er ferdig utviklet når man er rundt 25-27 år. Anonymkode: cee20...255 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Du må nesten bare ha tillit. Du har barn fra før så da antar jeg at han synes det ene (om han er stefar eller ikke) er greit. Mitt inntrykk er at det er viktigere for menn å ha ei dame han er glad i enn å ha barn. Anonymkode: 81403...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er dessverre ikke så uvanlig blant det barnefrie miljøet, og høre om menn som plutselig ombestemmer seg. For ikke så lenge siden leste jeg om et par som var gift i 15 år, han hadde klippet strengen og alt. Så kom midtlivskrisa, og da måtte han plutselig ha barn. Han forlot henne for ei yngre som kunne få barn... Men ja, jeg lever i tro om at de fleste som er i 30-åra vet hva dem vil og ikke. Med tanke på at hjernen er ferdig utviklet når man er rundt 25-27 år. Anonymkode: cee20...255 Det samme er det med oss som ikke ønsker barn vi og kan aldri gradere oss vi heller. Også er det alltid noen som velger å være litt smådumme når vi utrykker hva vi vil også tror de at de kan få seg til å forandre vår mening med at vi kommer til å ombestemme oss. Eller at de kan få oss som ikke ønsker barn til å ombestemme oss bare de maser litt eller legger press på oss. En må, uansett hva den andre sier, utrykker og mener velge selv om en stoler på det eller ikke. Det må en med alt i et forhold, enten har en tillitt til den andre i forholdet eller så har en det ikke. Et forhold uten tillitt er er vel ikke så mye verdt i utgangspunktet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Hvordan kan du stole på noe noen som helst forteller deg om noe som helst? Han mener det sannsynligvis helt oppriktig nå, akkurat som alle som gifter seg helt oppriktig tror at de skal elske partneren for resten av livet. Man har ingen garantier, man må bare stole på folk og håpe det beste. Alternativene dine er å tvinge gjennom et barn ingen av dere pr nå ønsker eller å gå fra ham med det samme, bare for sikkerhets skyld... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Del Skrevet 11 timer siden Daria skrev (11 minutter siden): Hvordan kan du stole på noe noen som helst forteller deg om noe som helst? Han mener det sannsynligvis helt oppriktig nå, akkurat som alle som gifter seg helt oppriktig tror at de skal elske partneren for resten av livet. Man har ingen garantier, man må bare stole på folk og håpe det beste. Alternativene dine er å tvinge gjennom et barn ingen av dere pr nå ønsker eller å gå fra ham med det samme, bare for sikkerhets skyld... Ja- og det er vel her min analyse ender også. Takk for en konsis oppsummering, har ikke med tid å søle bort på what if’s så det får bare briste eller bære🤷♀️ Anonymkode: 22cb7...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Del Skrevet 11 timer siden Nei! Anonymkode: 40a5b...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Del Skrevet 11 timer siden Man kan vel aldri vite 100% sikkert, men man kan alikevel være veldig sikker i sitt valg Jeg har visst siden midten av 20 årene at jeg ikke vil ha barn, er 40 år nå, og sjansen for at det vil endre seg er tilnærmet null. Du må velge å stole på det, eller så bør du vurdere å la han finne noen andre Anonymkode: fc0ee...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå