Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2006 #1 Skrevet 2. mars 2006 skal begynne å lage smykker etc etetr å ha vært på perlekurs Hvilken butikk liker du best; perlehuset eller perlemor? Tenker på service, pris, utvalg etc
monikabrx Skrevet 2. mars 2006 #2 Skrevet 2. mars 2006 skal begynne å lage smykker etc etetr å ha vært på perlekurs Hvilken butikk liker du best; perlehuset eller perlemor? Tenker på service, pris, utvalg etc ← Nettbutikker: terapisløyd og sløyddetaljer. Her er det ganske billig
LadyInRed Skrevet 2. mars 2006 #3 Skrevet 2. mars 2006 trådstarter her.... Takk for tips, disse stedene hadde jeg ikke hørt om Men er foreløpig veldig ny, og trenger litt hjelp med å vite hva jeg trenger så det var derfor jeg lurte på Perlehuset og Perlemor ettersom de har utsalgssteder De sidene du nevnte kommer jeg nok til å bruke etterhvert, for virket mye billigere!
Gjest allium Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Perlemor er dyrt og dårlig. Perlehuset er litt bedre, men jeg foretrekker å handle på nettet fra utlandet. Her, f.eks.: http://www.eebeads.com
Snuppelure Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 PerleCompagniet i Skovveien har mye fint og bedre priser enn de andre stedene. Kurs har de også.
LadyInRed Skrevet 20. mars 2006 #7 Skrevet 20. mars 2006 bare synd at jeg bor på vestlandet da men er i oslo med jevne mellomrom, så skal ta turen innom når jeg er der i sommer.
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2006 #8 Skrevet 20. mars 2006 Jeg har handlet en god del fine perler på ebay. Der er det mye billig og fint
Cola;) Skrevet 20. mars 2006 #9 Skrevet 20. mars 2006 Jeg synes det er veldig greit å handle perler på nett (bor også på vestlandet, og her er det ingen utsalgssteder i nærheten...) Et lite utvalg av nettsteder: Hobby-import Arty Perlebutikken sgs Perlemor Perleslottet eebeads Panduro
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Det er billigst å handle på nettet. Sjekk www.perleverden.no
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2006 #11 Skrevet 10. august 2006 Jeg handler også på nett, selv om jeg bor i Oslo. Har mye å gjøre, og etter å ha fått en parkeringsbot etter å ha besøkt perlehuset gidder jeg ikke det mer. Men jeg har funnet en butikk jeg er veldig fornøyd med som ikke dere har på listen: www.perlenettet.no Godt utvalg, og varene kommer kjapt. Kan anbefales. Ninni
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #12 Skrevet 8. september 2006 www.gems.no www.beadshop.no www.perlebutikken.no
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #13 Skrevet 30. juni 2008 skal begynne å lage smykker etc etetr å ha vært på perlekurs Hvilken butikk liker du best; perlehuset eller perlemor? Tenker på service, pris, utvalg etc anbefaler Perlekjeden rett utenfor Sandvika storsenter perlemor er nedlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå