AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Nylig kjøpt meg leilighet i borettslag. Var 2 ganger på visning, og spurte megler om å få se bod i kjeller. Han hadde ikke nøkkel, men viste meg en annen bod som sto åpen og ubrukt. I tilstandsrapport fra takstmann står det at bod ikke er tilstandsvurdert, men ligger ved bilde av en lys fin bod med malte vegger, hylleoppevaring og god lampe i taket. Så jeg tok det for «god fisk» at det var dette jeg fikk. I ettertid så viser det seg en helt annen bod enn jeg forventet, eller snarere et bomberom av en bod. Grå fuktige murvegger, med en benk laget av paller som holdt på å falle sammen, og lyset var en lyspære på veggen!!! Selger og takstmann fraskriver seg alt ansvar siden det står at bod ikke er tilstandsvurdert?? Men er det virkelig lov å bruke falske bilder i en takst? Har boligkjøperforsikring, men spørs hvor langt jeg kommer.. Noen synspunkter? Anonymkode: f120d...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå